Gå til innhold

hva skal en rogue med gunner/bue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gun og bue er nyttig, sitter og holder på med shazzrah nå. Der den eneste måten en rogue kan gjøre skade på er med ranged..

neida, engineering items! Dense Dynamite / Thorium Grenade ftw.

Skrevet
Mobs bruker å stikke med for mye hp, men players er en annen sak ;)

Drepte to roguer som angrep min level 45 warrior og en kamerat som er prest.

Vel. Vi snakker om rogues her, og vi har sprint selv. Så hvis noen i pvp stikker av kjører vi gjerne en sprint og fyker etter de istedenfor å bruke bue. Eller vi tar vanish og løper etter personen. Da stopper de gjerne opp snart for å se etter oss :p

Skrevet
Mobs bruker å stikke med for mye hp, men players er en annen sak ;)

Drepte to roguer som angrep min level 45 warrior og en kamerat som er prest.

Vel. Vi snakker om rogues her, og vi har sprint selv. Så hvis noen i pvp stikker av kjører vi gjerne en sprint og fyker etter de istedenfor å bruke bue. Eller vi tar vanish og løper etter personen. Da stopper de gjerne opp snart for å se etter oss :p

Hehe ja stemmer jo det :!:

For en warrior er bue/gun kjekt i pvp hvertfall ;)

Skrevet

Xbowen som man får i alterac valley etter å ha slakta korrak er bra, heter bloodseeker eller noe, 32dps, 6 agility og stamina tror jeg

3,30 attackspeed så den treffer hardt, critter for 500, 694 på mage ;)

Skrevet

Greit å ha bue for rogue når de blir Froozen feks med frostnova istedet for å se dumme ut å vente til magen caster sitt neste spell ;)

Skrevet
Greit å ha bue for rogue når de blir Froozen feks med frostnova istedet for å se dumme ut å vente til magen caster sitt neste spell ;)

Vanish, men uannsett.. Rogues trenger ikke Bow/Guns til noe annet enn Stats forsåvidt, som så mange allerede har sagt, kanskje 0.01% ekstra skade på bosser med en helt vill AoE skill, men ikke noe annet.

Så det er ikke verdt å "ninjaloote" en Hunters bue/gun om du tror det ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...