Gå til innhold

Nytt tastatur: Vanskelig å hoppe!


Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg nytt tastatur i dag, siden jeg klarte å ødelegge det gamle. (Har brukt søstra mi sitt imens). Søstra mi har et slikt, og mitt nye er et slikt.

 

Med de to gamle tastaturene (det jeg ødela og søstra mi sitt) har det aldri vært noe problem med å hoppe i cs, og jeg mener ikke å trykke på space men altså denne CTRL Space kombinasjonen. Det er bare noe som jeg har gjort helt av meg selv, uten anstrengelser. Men etter at jeg kjøpte det nye ble det noe annet, nå fikk jeg det plutselig ikke til mer! :cry: Før så holdt jeg bare begge inne samtidig til jeg landa, nå går ikke dette mer, noen som vet om jeg kan stille på noe eller noe sånt?

Pls hjelp meg, vil campe på kasser... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men ffs da.. har da DigitalMediaPRO jeg også.. bare legg inn driverne, og bruk USB porten du :yes:

Det er det jeg har gjort, instalerte først cd'en (da hadde jeg i det gamle P\2 tastaturet) etterpå bare plugga jeg i det nye i usb'en og windows sa registrerte den. Alle knappene funka. Det gamle tastaturet bare plugga jeg ut.

 

Kan det være noen innstillinger jeg må gjøre?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg hadde tenkt og kjøpe meg et sånt tastatur, men har ombestemt meg når jeg så denne tråden ja.! :p:p:p

 

EDIT: Det tastaturet søstren din har et det bra?

Har tenkt og kjøpe meg det samme men til 225 kr.

Jeg brukte det ganske lenge før jeg kjøpte det fra microsoft. Og jeg szns det var dritbra å spille cs med, er jo ikke usb men aner ikke hva som er forskjellen. :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde tenkt og kjøpe meg et sånt tastatur, men har ombestemt meg når jeg så denne tråden ja.! :p  :p  :p

 

EDIT: Det tastaturet søstren din har et det bra? 

Har tenkt og kjøpe meg det samme men til 225 kr.

Jeg brukte det ganske lenge før jeg kjøpte det fra microsoft. Og jeg szns det var dritbra å spille cs med, er jo ikke usb men aner ikke hva som er forskjellen. :p

Det er usb på det til 225 kr da, vet ikke forskjellen jeg heller :p :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde tenkt og kjøpe meg et sånt tastatur, men har ombestemt meg når jeg så denne tråden ja.! :p  :p  :p

 

EDIT: Det tastaturet søstren din har et det bra?  

Har tenkt og kjøpe meg det samme men til 225 kr.

Jeg brukte det ganske lenge før jeg kjøpte det fra microsoft. Og jeg szns det var dritbra å spille cs med, er jo ikke usb men aner ikke hva som er forskjellen. :p

Det er usb på det til 225 kr da, vet ikke forskjellen jeg heller :p :p

USB skal visst vaere "raskere" men jeg merka ikke noe forskjell da jeg brukte det, jeg syns det funka fett :)

 

En annen fordel med USB er vel at du kan plugge den ut og inn mens pcen er pA uten noe stress, dette kan du ikke med ps2... Derimot funker ikke (?) USB foer pcen har kommet inn i windows noe som kan vaere stress om pcen loker og du maa trykke pA ting under oppstart, f eks saanne instillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...