Gå til innhold

ARGH Idiot catchgamer servere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg rygger bakover i en APC fordi en M1A2 skyter på meg, klarer å rygge rett inni en liten buggy som tilfeldigvis kommer i full fart rett bak meg... dreper 3 teammates.. greit nok det, uflaks...

Men så blir jeg kick-banna fra serveren?? wTF?

Så ut som script også, ettersom det skjedde etter 1 sec..

:wallbash:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel, når jeg spilte på catchgamer mens det var demoen som spiltes, ble jeg kicket hele tiden nesten fordi at teammates tar kamikaze på meg..

Edit: Som f.eks. når de hopper inni propellene på helikoptret mitt, eller hopper forann JET'n min når jeg prøver å ta av fremover..

Men det verste er når de skyter etter meg, og jeg må skyte tilbake i selvforsvar, så blir jeg kicket..!

Endret av Steina
Skrevet

Det er ikke bare på catchgamer at dette skjer!

Jeg ble kicket (midlertidig) fra en server. Beskjeden jeg fikk var "You have been kicked by admin for teamkilling" eller noe sånn.

Eh, okay?

1. Jeg hadde ikke drept noen temmates den runden

2. Friendly Fire var AV, så jeg kunne umulig klare å drepe noen teammates!

:mad:

Skrevet
Uansett, Å ha terskelen for auto kick-ban så lav er idioti. ALLE kan gjøre feil..

Da jeg spilte på Catch nå nettopp ble en fyr bannet.

Det skal sannelig lite til!

Etter min mening skulle INGEN BF2-servere ha Friendly Fire! Grunnen er fordi folk tåler ingen ting når det kommer til kjøretøy!

Man rører så vidt karen med en hummer, så faller han livløs om på bakken, og det er ALLTID "din feil", selv om at han som døde sprang rett mot bilen din med vilje.

Noe annet jeg må nevne om Catc-serverne: Er det andre som hele tiden får "Warning! Connection Problems!"?

Jeg blir ikke disconnected, men fyren stopper bare opp noen sekunder, så fortsetter det igjen.

Det er utrolig irriterende, for jeg får det opptil flere ganger i minuttet!

Pingen min er stabil på noe rundt 30 (hadde rundt 18 på en BF.no-server).

Dette problemet kan være teleoperatøren, da det nettopp har vært noe fusk med Tele 2, men det tror jeg ikke.

Jeg har spilt på flere servere i dag, og det er tilsynelatende BARE catch-serveren jeg psilte på hvor jeg har hatt det problemet.

Skrevet

På en server så gikk jeg inn i en APC, da kom tre av mine teammates mot meg og omkringa bilen min!! Dei la seg ned fremfor og bakfor og ropte GOGOGO!! Maken til særinger altså, jeg klarte jo å drepe en av dem :devil:

På en annen server så ble jeg drept 11 ganger, ALLE VAR TEAMKILLS SOM VAR GJORT MED VILJE!

Skrevet

På en server flydde jeg helikopter og hadde ca 5 folk i det, så kommer et helikopter fra motstanderen sitt lag og flyr rett inn i mitt helikopter, Helikopteret sprenger og jeg får 5 teamkills. Alle folkene punishet meg for tk og så ble jeg kicket.

Skrevet

Helt enig MrLee. Det er så utrolig lett å Drepe eller såre noen av sine egne i det spillet. Men sånn er det jo i virkeligheten også. Men å bli kicket ut på grunn av uhell, synes jeg blir for drøyt. Hvis det er ting som gjentar seg, så skal jeg ikke si noe på det, men dette blir for drøyt. :thumbdown:

Skrevet

ja, spesiellt siden de kjørte i full fart inn i meg (jeg hadde rygga max 4-5 meter) med buggy, selv om de så at jeg drev og skøyt mot en Abrams (og den skøyt tilbake) (jeg ble i tillegg punisha for TK av en av idiotene rett før kick-ban... :thumbdown:

Skrevet

Største problemet er egentlig ikke at det er så lett å være uheldig å drepe folk, men at folk som løper inn i hummve-en din punisher deg. Kjørte en gang i et helikopter. Selvfølgelig kræsjer et fiendlit jagerfly i meg. Samtlige av de fire passasjerene punish-er meg. For noen idioter. Noen folk trykker jo bare automatisk på punish-knappen. Sånne folk gjør meg bare så sabla irritert.

Skrevet (endret)

ja, og sier du nei, blir han straffa...(med minus poeng)

Ufattelig lite vits hvis det er opplagt at det var/er ett uhell, spesiellt hvis de tar seg tid til å slenge opp en "sorry"...

dessverre er det mye drittunger der ute...

Endret av MrLee
Skrevet

Dette kommer til å bli forferdelig kjedelig fremover når man blir kicket hele tiden.

Man må være veeldig forsiktig når man kjører.. Se i speilene, og blinke seg til venste og høyre. (Om det hadde gått an')

Skrevet

verste er jo at jeg tar hangerfly først og andre blir sjalu.. gjett hva de gjør? Jo hopper på flyet og venter på døden > . <!!!!!! det skjedde en gang med minst 5 stykker.. måtte gå av, gadd ikke mere... makan drittunger

Skrevet

Battlefield 2, den nye trafikksimulatoren. Spillet byr på mange vanskligheter. Blant dem har vi:

Fotgjengere som kaster seg ut foran bilen din

Fotgjengere som legger seg ned rundt alle kanter av bilen din

Folk som legger bomber på bilen din

Folk som legger miner rundt bilen din

Spillet tilbyr realistisk krigsmiljø. Det er mange ting å se, så det er bare å kjøre på safari. Bilene har 4-hjulstrekk og kjører fort. Du vil møte på krigshelikoptre, tanks og fotsoldater. Men ta det rolig, så lenge du ikke gjør noe for å forstyrre dem angriper de ikke. Fotokamera er tillat, så ta så mange bilder du orker.

*Være liksom morsom*

:thumbdown:

Hater dette. Måtte alle idioter dø!

Skrevet

Friendly Fire er ein artig sak så sant dei du spelar med\mot ikkje kødder på den måten. Har du først eit par som berre er ute etter faenskap er heile spelet ødelagt.

Eg skifter server i slike tilfeller...er ikkje verdt å irritere seg over sånne drittunger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...