Gå til innhold

Hvem leser gudsbladet Pondus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp.. Hvem har nok i hodet sitt her på forumet til å lese daglig i sine bibler.

Da tenker jeg på Pondusbøkene, bladene og stripene i avisen.

Ikke for å være frekk, men jeg synes at de som misliker Pondus er noen folk med Volvo og hentesveis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har abonnement på Pondus, og elsker serien.

Spørsmålet er hvorfor noen andre her på forumet tenkelig skulle bry seg om det?

Endret av Loeve
Skrevet

Har alle bøkene og nesten alle bladene. Men syns pondus har gått downhill siste 3-4mnd, hvis det ikke snur så tror jeg ikke jeg gidder kjøpe mer pondus :(

Skrevet

kjøper bladet i ny og ne og leser alltid pondus i avisa og dagbladet.no

Misliker bare stripene med den mislykkede tegneserieskaperen, er etter min mening nesten aldri morsome striper.

Skrevet

Hvis du ikke liker Roger stripene (mislykket tegneserieskaper), så må du se litt nøyere på tegningene til Frode "Gud" Øverli. Jeg synes at mange av sluttpoengene i stripene er dårlige, men jeg ler meg ihjel når jeg ser de sprø og utrolig morsomme tegningene han tegner.

Avogtil er sluttpoenget råbra, avogtil er tegninene mest morsomt, men det er ALLTID en av delene.

Og til deg som synes at Pondus har gått nedover de siste mnd.

Enkelt og greit: UENIG!

Ferdig Arbeid!

Arbeit macht Frei!

Skrevet

Pondus er kjempebra, men dessverre blir det bare mindre og mindre av det i bladene. heldigvis inneholder de få sidene pondus underholding som bare en neve andre tegneserier kan matche(hør: Eon, Kolektivet, Ernie og Monty)

Skrevet

Har kjøpt alle bladene, albumene og bøkene som har vært isalg, men er veldig enig at de siste månedene har sunket i kvalitet. Håper virkelig det forandrer seg, for det er en genial serie. Gunther 4 life lizzom...

Skrevet

Har sluttet med å kjøpe pondus, leser det heller over nettet, bladet er ymse underholdning i det siste med mange striper som har vært trykt før.

M er dog også konge, begynner faktisk å like ham mer en pondus nå jeg :)

Skrevet

M er dog også konge, begynner faktisk å like ham mer en pondus nå jeg :)

Jepp, jeg har kjøpt bladet i 5 år nå, men den stadig synkende kvaliteten har ført til at jeg egentlig bare kjøper bladet for å lese M. :hmm:

Skrevet (endret)

Pondus er konge, Øverli er gud.

Eon kommer på en solid 2.plass.

EDIT: _GROV_ feil i guds navn. Stikker å søker tilgivelse.

Endret av SumSar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...