Gå til innhold

Hvilke kosttilskudd anbefaler du


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare for å slenge inn et svar, jeg bruker spektro multivitamin, et produkt jeg mener dekker vitaminbehovet ganske bra.

Går i tillegg på proteiner, for øyeblikket dalhblads 3-in-1 og et rent myseprodukt av samme produsent.

Nå sier jeg ikke at du trenger proteinpulver, men jeg anbefaler personlig spektro-vitaminene (fåes på vanlige helsekostbutikker) hvis du vil få i deg litt mer vitaminer.

:)

Lenke til kommentar
bare for å slenge inn et svar, jeg bruker spektro multivitamin, et produkt jeg mener dekker vitaminbehovet ganske bra.

Går i tillegg på proteiner, for øyeblikket dalhblads 3-in-1 og et rent myseprodukt av samme produsent.

Nå sier jeg ikke at du trenger proteinpulver, men jeg anbefaler personlig spektro-vitaminene (fåes på vanlige helsekostbutikker) hvis du vil få i deg litt mer vitaminer.

:)

svømmer ganske mye for tiden... 5 ganger i uken.. skal "trappe ned" til 3-4 ganger.. så er vel greit å få i seg proteiner også...

Lenke til kommentar

christer-R: Fettforbrenning

 

 

ilpostino: vil annbefale å ta noen vitaminer, f.eks. "blandinger" som heter multivitaminer. Så ville jeg hatt noe proteinpulver, evt. blandet med litt karbohydrater. her kan du velge å vrake i forskjellige pulvere, noen med smak andre uten. Finnes litt forskjellige protein typer, men ville valgt Whey protein...

Med kreatin øker du styrke og energitilførsel i kroppen. Dette kan også gjøres ved inntak av ribose...her er litt forskjellig kreatin og ribose...

 

 

Så vet ikke jeg hvor aktiv og hvor mye du trener, men hvis du bare driver for å morsjonere litt, så trenger du strengt talt ikke kreatin, med er du litt mer "serriøs" og trener mye og med vekter, kan det være "lurt" med kreatin... ;)

 

 

Hvis du er i tvil, kan du spørre mer på Treningsforum, eller Trim.no sitt forum

Lenke til kommentar
Skal du ha vitaminer? Proteiner? Fettforbrennere? Hva?

 

Personlig bruker jeg: Unitech Fast Trim Fettforbrenner

Star Nutrition Whey 100 Proteiner (90%)

C-Vitaminer, Omega3.

Bruker allerede fettforbrennende....

 

føler ofte at jeg er veldig trett og sliten... og at jeg tidvis sover veldig mye. jeg har hørt at dette kan skyldes vitaminmangel. en annen grunn til at jeg vil begynne med dette er for å bøte på tapet av vitaminer og "sånn" mens jeg trener..

Lenke til kommentar
Skal du ha vitaminer? Proteiner? Fettforbrennere? Hva?

 

Personlig bruker jeg: Unitech Fast Trim Fettforbrenner

Star Nutrition Whey 100 Proteiner (90%)

C-Vitaminer, Omega3.

Bruker allerede fettforbrennende....

 

føler ofte at jeg er veldig trett og sliten... og at jeg tidvis sover veldig mye. jeg har hørt at dette kan skyldes vitaminmangel. en annen grunn til at jeg vil begynne med dette er for å bøte på tapet av vitaminer og "sånn" mens jeg trener..

Bruk en fett forbrenner som gir deg energi. Det gjør jeg.

Spiser kun 2måltider om dagen, har mere energi under trening og trenger mindre søvn enn vanlig. Kan umulig være bra for kroppen, men det funker iallefall. Det er vel også grunnen til at jeg bare skal drive med det i 45dager. Den demper også matlyst og sukkersuget.

 

Ordentlige fettforbrennere er dyre. Min kosta 380SEK.

Denne skal visstnok være veldig bra; http://www.gymgrossisten.com/webshop/conte...md=38534.621528

 

Skal du ha skikkelig heavy greier går du for TwinLab Ripped Fuel. Det finnes i to typer. Den ene har sølvflaske og er tilsatt enidrol eller endorfin eller noe sånt. Husker ikke helt navnet, men det skal iallefall gjøre deg litt gæærn. Denne er dyr og koster 700SEK.

 

Den andre typen ripped fuel er som alle andre fett forbrennere, bare ikke like sterk som storebroren. Den ser sånn ut: http://www.gymgrossisten.com/webshop/contents/sv/p652.html

 

Dne jeg bruker er denne her:

http://www.unitech.st/product.asp?id=17&cid=2

Endret av Rs125
Lenke til kommentar
Hvor lenge har du drevet med forbrennere? Funker de noe særlig? Noen bivirkninger?

Merke?

Vanligvis pleier jeg å bruke Ripped Fuel, men det hadde de ikke der jeg vanligvis pleier å kjøpe det... så kjøpte noe annet fra Twinlabs som vistnok skal være like bra.

 

Du blir veldig gira av dette og jeg tar absolutt ingenting av dette etter klokken 16.00. Dette for å få sove til natten. De inntas cirka en time før trening starter for å ha størst mulig effekt.

 

Vært av og på i et par år. har pauser på 6-8 måneder mellom hver gang jeg bruker det. Dette for å få "renset" kroppen etter hver gang. Dette inneholder jo effedrin som er et sentralstimmulerende stoff og som du blir helt nutcase av. Tro meg; det funker.

 

Fordeler: lykkefølelse, økt "boost" under trening som gjør at du orker mer og derfor brenner mer/raskere, økt energi, kriblende følelse i kroppen.

 

Bivirkninger: kan gi mangel på søvn, blir hyper, kan få hjertebank, kan gi erreksjonsproblemer, problemer med vannlating, angst, depresjoner og irritabilitet.

 

(effedrin brukes også sammen med alkohol - da kan en drikke så mye en har lommebok da effedrin har en motsatt virkning av alkohol. En kan da drikke ganske mye og alikevel være på "høyden").

Lenke til kommentar
Prøvd?

prøvd det et par ganger på byen. hadde det dødskult... iallefall inntill jeg gikk på en liten smell... sluttet å bruke det sammen med alkohol etter det....

 

edit: kan ikke huske jeg ble noe særlig fyllesyk da jeg gjorde dette. Effedrinen gjør jo at alkoholen forbrennes mye raskere...

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...