Gå til innhold

Pondus som film...*urk*


Knut Marius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De kunne ihvertfall fått andre stemmer. Fy flate, for noen dårlige valg.

kremt.... det var ikke seriøst altså :) Bare så det for meg... Sto jo ikke noe om rollebesetning osv

Åja, leste ikke artikkelen så jeg trodde det var rollebesetningen. Men ja, point taken.

Lenke til kommentar

Håper ikke det skjer. Det vil ta opp mye av øverli's tid, så vi vil mest sannsynlig ikke få daglige striper fra han under den perioden.

 

Sjarmen forsvinner(eller... mye av den.)

 

Det kan bli utrolig dårlig.

 

Pondus er laget for å få fram et openg på 4 ruter, vil humoren kunne vare en hel film?

Lenke til kommentar
Pondus er laget for å få fram et openg på 4 ruter, vil humoren kunne vare en hel film?

 

se på juleheftene, de er jo på en god del sider..

 

Men hvis de finner ut at de virkelig skal animere serien, syntes jeg Dagfinn Lyngbø burde ha stemmen til pondus :yes:

 

og Bjørn Sundquist som jokke.. :dribble:

Endret av bobjan
Lenke til kommentar

"Foreløpig har ikke Øverlis selskap gitt klarsignal for en animasjon om den fotballglade Liverpool-supporteren."

 

...og det tviler jeg sterkt på at de kommer til å gjøre.

Det er jo innlysende at en eventuell film om 'Pondus' kommer til å være så dårlig i forhold til serien at det er umulig å forestille seg det.

Jeg kommer ihvertfall aldri til å nærme meg en eventuell film.

Lenke til kommentar
"Foreløpig har ikke Øverlis selskap gitt klarsignal for en animasjon om den fotballglade Liverpool-supporteren."

 

...og det tviler jeg sterkt på at de kommer til å gjøre.

Riktig nok står det også at Sir Øverli var positiv til idèen... Men får håpe han slår fra seg tanken, for jeg vil IKKE se Pondus på film...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...