nightcrawler Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Hei. Har nylig fått et problem med min P800. Før hadde jeg Chess abbonnement, og da funket den fint. Men når jeg nylig byttet til NetCom fikk jeg problemer. Nå får jeg kun opp meldingen "Bare nødanrop" i displayet. Bytter jeg tilbake til Chess så funker det fint igjen. Noen som vet hva problemet kan være?
ikkeno Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Hei. Har nylig fått et problem med min P800. Før hadde jeg Chess abbonnement, og da funket den fint. Men når jeg nylig byttet til NetCom fikk jeg problemer. Nå får jeg kun opp meldingen "Bare nødanrop" i displayet. Bytter jeg tilbake til Chess så funker det fint igjen. Noen som vet hva problemet kan være? Kan hende netcom ikke har aktivert simkortet. Hadde det samme problemet når jeg bestillte fra talkmore..
nightcrawler Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Kan hende netcom ikke har aktivert simkortet. Hadde det samme problemet når jeg bestillte fra talkmore.. Sim-kortet virker i andre telefoner...
Shruggie Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 (endret) Det høres ut som om mobiltelefonen er låst. Dersom du kjøpte den med binding, kan du ringe Chessfor å få en opplåsningskode. Edit: Chess, ikke Netcom Endret 5. juli 2005 av tofagerl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå