Gå til innhold

ADVARSEL, pass dere for salg med han her!SVINDLER

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ønsker å opplyse dere om en person,som svindler folk som skal ha ny mobil osv.

Det er en ungdom/mann (18 til 19)år, som prøver å selge mobiler osv billig, han sier broren hans jobber På elkøp, og at han har fått det billig.

Han prøver å friste med Plasma tv og Samsung d500, ikke kontakt han uansett om du ser annonse eller møter han på gaten.(han kan plustelig komme bort på gata og spørre om du er interessert i mobil)

Han er av utenlandsk Opprinnelse, sigøyner aktig.

Cirka 175 høy, helt kort hår,slank, bruker blå singlet, lang "jogge"shorts,svart.

Pass dere får han, han sier han holder til i Møllergata i oslo.

Dette var bare et lite tips til dere, hold dere unna han :thumbup:

Endret av sir-alex
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om folk stopper deg på gata og lurer på om du vil handle, så er det enten tyvegods, svindel eller murstein i eske ;).

Dette er en Sigøyner "bande", har hørt om flere som har hatt problemer med de. De kan stoppe deg på gaten,legge annonse på nettet osv osv...Hva som helst....

Skrevet

Uansett så syns jeg dette er tåpelig emne. Vet ikke om dette strider mot reglene her på forumet, men etter hva jeg har fått med meg så stenges emner som dette ganske fort. Ikke hjelper det heller at du ber folk om å ramse opp navn på personer som er eller kan være svindlere. Dette har ingenting med forhandlere og verksteder å gjøre. Litt bevis hadde også vært lurt mener jeg. Hva med en link til en annonse på nett f.eks?

Skrevet
Om folk stopper deg på gata og lurer på om du vil handle, så er det enten tyvegods, svindel eller murstein i eske ;).

Dette er en Sigøyner "bande", har hørt om flere som har hatt problemer med de. De kan stoppe deg på gaten,legge annonse på nettet osv osv...Hva som helst....

Jeg har blitt tilbudt shit fra nordmenn såvel som sigøynere. Og pakistanere. Og latino's. Bare for å ta den der ;).

Skrevet

Da er folk behørig advart, og vi trenger ikke a diskutere saken. Takk for tipset til trådstarter.

Som vi har sagt så mange ganger før: Vi godtar ikke "gapestokk-poster" og uthengning av nangitte eller identifiserbare personer. Det viser seg dersverre å skje hver gang. Noen "liste" over svindlere blir ikke aktuelt.

Siden trådstarters innlegg er "til informasjon" og ikke er noe å diskutere, stopper vi derfor denne tråden før det går så langt.

Geir :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...