Gå til innhold

BF2's største idioter?


Anbefalte innlegg

Eller hva om han bare hadde trykket på selvmord.. Kunne de levne han opp da?

Da ville nok vedkommende fått beskjeden: You were killed, og da går det ikke ann å gjennopplive han igjen. Han typen de to lekte seg med, må jo ha vært med på "leken" ettersom han ikke gjorde noe for å komme seg unna (løpe, ta selvmord, logge seg av serveren...) :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han typen de to lekte seg med, må jo ha vært med på "leken" ettersom han ikke gjorde noe for å komme seg unna (løpe, ta selvmord, logge seg av serveren...) :roll:

Nei, tror han prøvde i begynnelsen, en av dem si "Han prøver ikke mere". (På engelsk)

Om det har vært meg, har jeg ikke orket å logge meg ut, for menyen til BF2 er så treg at jeg kommer meg nesten aldri inn på noen server.

Lenke til kommentar

Skulle vært veldig enkelt. Dreper du en får du to poeng. Skulle noen klare å gjenopplive han du drepte så mista han som drepte poenga og dersom han ble drept like etterpå, så mista medicen poenga. Du slipper ihvertfall tweaking av systemet på den måten, men det kan jo kanskje være man mister noe av spillgleden ved det.

 

Det som er mest irriterende er at folk ikke klarer å spille fair.

Lenke til kommentar
Er dette vanlig i BF2?

 

Lurer på om jeg skal vente med å kjøpe spillet til de har fikset problemet.

Det er ikke noe problem jeg har lagt merke til nei..

Dessuten kan du jo kjøpe det nå, og bare la være og installere det om du vil :roll:

Gidder selvsagt ikke kjøpe et spill jeg ikke skal spille davettu :p

 

Men broren min kjøpte spillet men spiller det ikke, så jeg kjøpte det av han. Problem soved ;-)

 

Ser dere online snart da tenker jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...