Gå til innhold

My Favourite Tree ¤Ferdig!¤


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det blir bra når jeg får det til å funke. Har hittil bare fått høre "system failed, VGA test" hver gang jeg prøver å boote. Tenker at det kanskje bare er å prøve et pci-skjermkort og flashe bios, men har vært rundt i hele kongsberg idag og ikke funnet noe enda...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update

 

Jessda, da er endelig høyttaler integrert :) Her har jeglagt fram det som skali integreres:

 

hoyt5Liten.jpg

 

Hull beregnet og dremlet til:

 

hoyt6Liten.jpg

 

Og baksiden, måtte felle det litt inn for å skyve elementene litt mer inn i fronten:

 

hoyt7Liten.jpg

 

hoyt11Liten.jpg

 

Og den delen som skal festes i plata og holde ementene på plass:

 

hoyt9Liten.jpg

 

hoyt10Liten.jpg

 

Og testing:

 

hoyt12Liten.jpg

 

hoyt13Liten.jpg

 

hoyt14Liten.jpg

 

Ser åkei ut, da limte jeg platene sammen og festet resten av høytellerne etterpå:

 

hoyt16Liten.jpg

 

hoyt17Liten.jpg

 

Og ja, jeg tok snarveien ved å bruke de kassene som fulgte med høyttalerne. Grunnen til det er jo at da får jeg kasser som er allerde passet til dem. Og på en annen side så vil jo de ikke synes på det ferdige systemet.

 

Tilslutt noen bilder av resultatet:

 

hoyt18Liten.jpg

 

hoyt19Liten.jpg

 

hoyt21Liten.jpg

 

Men hvordan låter det? Vel, klart og godt, så jeg er fornøyd. Hører ikke mye forskjell fra hvordan de låt ordinært, så jeg kan ikke være annet enn en glad fisk :)

 

Neste update - "Forsterker"

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

fy søren dette blir bra, ta og fortsett sånn og du har noe som blir ufattelig nice,

håper du har fått fiksa det problemet med HWen :)

 

OT: morsomt og være med fattern og rydde kontoret... klarte og "stikke av" med en gammel ekstern cd brenner, en intern cd brenner, og et canon ixus digitalkamera med 2,1Mpixler :w00t: og et ukjent antall kabler og annet dill og dall som jeg egentlig ikke har bruk for... måtte bare ta det med, blir så happy på sånne dager :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...