Gå til innhold

jaja;Psvindlere er det mye av,se på denne pcen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, og hva er sjansen for å ha garanti på en 5-6 år gammel pc?

Selgeren kan jo gi garanti utover fabrikgarantien, eks så er det brukbiler som selges med eks 1 års garanti selv om de er 7år gamle.

 

Og det er jo en helt grei maskin for de som ikke trenger mer, 2k er jo ikke allverden. Det får da være grenser over hvor mye ola nordmann skal interesere seg for maskiner og gå i detalj. 2k er en relativ liten rissiko og hvis de ikke liker det så har de bare tapt 2k.

 

Så tror folket på dette forumet må skjerpe seg litt her.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar
haha, og hva er sjansen for å ha garanti på en 5-6 år gammel pc?

Selgeren kan jo gi garanti utover fabrikgarantien, eks så er det brukbiler som selges med eks 1 års garanti selv om de er 7år gamle.

 

Og det er jo en helt grei maskin for de som ikke trenger mer, 2k er jo ikke allverden. Det får da være grenser over hvor mye ola nordmann skal interesere seg for maskiner og gå i detalj. 2k er en relativ liten rissiko og hvis de ikke liker det så har de bare tapt 2k.

 

Så tror folket på dette forumet må skjerpe seg litt her.

vel jeg vet ikke med deg men 2k er ganske mye for meg

 

uansett 2k er ikke en grei pris på den pcen

 

den er ikke verdt halvparten engang

 

og hvem skal bruke en slik eldgammel pc da?

 

er jo bare skoler og biblotek som bruker slik søppel og de pleier å få det gratis av bedrifter som oppgraderer til nye

Lenke til kommentar

jeg syns ikke det er en ok pris...

Hvis noen kjøper den av uvitenhet vil de få antagelig få problemer med nyere programvare og driver etter relativt kort tid.......

 

edit : dessuten selger han bare programmene installlert, og har ikke cd'n til de...

 

Forresten , bare se på prisen på noe av det andre han selger,,,, eldgamle cv høyttaler : 5000!!!!

Utroli stygg båt: 49000 :p

 

ikke for å rakke ned, men syns alt var veldig dyrt...

Endret av [^..^]Christian
Lenke til kommentar
ÅRETS KUPP - FJORDENS KULESTE BÅT DONALD 16 FOT

 

Den er kraftig og solid bygget, har dobbelt skrog og er synkefri.

 

Er det en slags garanti og? Kræsjer jeg båten og den synker så kan jeg klage?

alt det betyr, er at oppdriften i dobbeltskroget er større en vekten (les gjerne massetetthet om du er pirkete) til båten under vann. den vil altså flyte uansett hvor mye vann som helles inn i båten. om du fyller båten med bly vil du få et annet resultat, det forstår vel tilogmed en 10åring...

Endret av capy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...