Gå til innhold

Hvor AOE når ikke DM funker mer? lvl 54-60

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kom hjem fra ferie å fikk høre at Dire maul hadde halvert expen sin pr. dyr 0.o (sjokk)

Håpet mitt om å bli lvl 60 fort ble borte..

Noen nye idér om hvor jeg kan AOE nå? (forklar) lvl 54-60

takk. :)

Endret av B@ron
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reis til Western plauge lands, og AoE et dusin med deadies der. Ser mange som holder på med det. burde og gå i ditt lvl. Kanskje med hjelp fra en priest eller magey til.

Skrevet

highbornes?

Du kan jo for eksempel specce frost og bruke:

Samle ca 5-7 mobs > frost nova > CoC > improved blizzard > improved blizzard > arcane explosion til de dør.

Skrevet

få highbornes som står nærme nok til det, tror det vil funke dårlig. Men dra med en annen mage og 2 healers til western plagueland og grind ved heartgleen eller noe sånt, har hørt mye bra om det

Skrevet (endret)

Hvis du enda for xp for de da, (lvl 45-46 elite), kan du gå i maraudon, rød instanse og gå deg inn til de 'slim' greiene, de har en gå hastighet på vel rundt 50% av vanlig hastighet, så du bare aggroer flest mulig, får de samlet, og bruker flamestrike. (Hvis du kommer nær de spytter de noe posion på deg som tar 200 dmg)

her er en film som viser hvordan: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1885

Endret av Zevz0r
Skrevet
Hvis du enda for xp for de da, (lvl 45-46 elite), kan du gå i maraudon, rød instanse og gå deg inn til de 'slim' greiene, de har en gå hastighet på vel rundt 50% av vanlig hastighet, så du bare aggroer flest mulig, får de samlet, og bruker flamestrike. (Hvis du kommer nær de spytter de noe posion på deg som tar 200 dmg)

her er en film som viser hvordan: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1885

det er 20% movement-speed på dem. jeg har 3 talents i improved blizzard som setter ned speeden til 25% av dette igjen. :D skal vel teoretisk sett bli 5% speed da?

Skrevet

Tror nok WPL er stedet for level 54 ja, bare unngå PvP så skal det gå bra. Hvis ikke så er jo BRD grei instance fra level 55 ( i gruppe ja).

Skrevet
ennå trenger jeg et sted å AOE fra 57-60. xD

Off topic, men alle disse forkortelsene...???? Hva betyr AoE? :hmm:

God sommer :D

AoE=Area of effect, noe som skader mer enn et singelt monster (dårlig formulering).

AE=arcane explosion, spell som mage får som har normalt 1.5 sec casting time, men forkortes til 0 med talents, veldig fin grindeskill ;)

Skrevet
ennå trenger jeg et sted å AOE fra 57-60. xD

Off topic, men alle disse forkortelsene...???? Hva betyr AoE? :hmm:

God sommer :D

AoE=Area of effect, noe som skader mer enn et singelt monster (dårlig formulering).

AE=arcane explosion, spell som mage får som har normalt 1.5 sec casting time, men forkortes til 0 med talents, veldig fin grindeskill ;)

Andre skills som brukes i Mage Grinding:

CoC = Cone of Cold.

Blizzard = ... blizzard ..

Nova = Frost nova

og Flamestrike.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...