B@ron Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg kom hjem fra ferie å fikk høre at Dire maul hadde halvert expen sin pr. dyr 0.o (sjokk) Håpet mitt om å bli lvl 60 fort ble borte.. Noen nye idér om hvor jeg kan AOE nå? (forklar) lvl 54-60 takk. Endret 3. juli 2005 av B@ron
Plomma2 Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Uhm, tror ike det er noen annen instance etter DM. Antar at greiene i maraudon er for lav level.
Acurus Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Reis til Western plauge lands, og AoE et dusin med deadies der. Ser mange som holder på med det. burde og gå i ditt lvl. Kanskje med hjelp fra en priest eller magey til.
insider Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 eller dra til winterspring og drep skokelser nede pa sjoen der er ikke hjemme sa husker ikke helt hva spokelsene og stedet heter
John Keats Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 highbornes? Du kan jo for eksempel specce frost og bruke: Samle ca 5-7 mobs > frost nova > CoC > improved blizzard > improved blizzard > arcane explosion til de dør.
Minigud Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 få highbornes som står nærme nok til det, tror det vil funke dårlig. Men dra med en annen mage og 2 healers til western plagueland og grind ved heartgleen eller noe sånt, har hørt mye bra om det
Canute Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Hvis du enda for xp for de da, (lvl 45-46 elite), kan du gå i maraudon, rød instanse og gå deg inn til de 'slim' greiene, de har en gå hastighet på vel rundt 50% av vanlig hastighet, så du bare aggroer flest mulig, får de samlet, og bruker flamestrike. (Hvis du kommer nær de spytter de noe posion på deg som tar 200 dmg) her er en film som viser hvordan: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1885 Endret 4. juli 2005 av Zevz0r
John Keats Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hvis du enda for xp for de da, (lvl 45-46 elite), kan du gå i maraudon, rød instanse og gå deg inn til de 'slim' greiene, de har en gå hastighet på vel rundt 50% av vanlig hastighet, så du bare aggroer flest mulig, får de samlet, og bruker flamestrike. (Hvis du kommer nær de spytter de noe posion på deg som tar 200 dmg) her er en film som viser hvordan: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1885 det er 20% movement-speed på dem. jeg har 3 talents i improved blizzard som setter ned speeden til 25% av dette igjen. skal vel teoretisk sett bli 5% speed da?
Griznah Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Tror nok WPL er stedet for level 54 ja, bare unngå PvP så skal det gå bra. Hvis ikke så er jo BRD grei instance fra level 55 ( i gruppe ja).
chokke Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 er ikke noe fasitsvar på grinding, er ikke sånn at lvl x til y skal du grinde der
B@ron Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 ennå trenger jeg et sted å AOE fra 57-60. xD
Glasgrekar Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 ennå trenger jeg et sted å AOE fra 57-60. xD Off topic, men alle disse forkortelsene...???? Hva betyr AoE? God sommer
chokke Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 ennå trenger jeg et sted å AOE fra 57-60. xD Off topic, men alle disse forkortelsene...???? Hva betyr AoE? God sommer AoE=Area of effect, noe som skader mer enn et singelt monster (dårlig formulering). AE=arcane explosion, spell som mage får som har normalt 1.5 sec casting time, men forkortes til 0 med talents, veldig fin grindeskill
Canute Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 ennå trenger jeg et sted å AOE fra 57-60. xD Off topic, men alle disse forkortelsene...???? Hva betyr AoE? God sommer AoE=Area of effect, noe som skader mer enn et singelt monster (dårlig formulering). AE=arcane explosion, spell som mage får som har normalt 1.5 sec casting time, men forkortes til 0 med talents, veldig fin grindeskill Andre skills som brukes i Mage Grinding: CoC = Cone of Cold. Blizzard = ... blizzard .. Nova = Frost nova og Flamestrike.
B@ron Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 right. Ingen som vet om noen flere Aoe steder? har bare 3 lvl igjen xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå