Gå til innhold

Innkjøp av mp3 spiller - hvilken?


Anbefalte innlegg

Hallois.

Skal ha en nogen lunde OK mp3 spiller før jeg drar til syden, og så på disse:

 

http://datakjeden.no/vareinfo.asp?bID=3&va...m=225&info=true

http://datakjeden.no/vareinfo.asp?bID=3&va...m=225&info=true

 

MuVo Micro'n er jo nyeste og har sikkert best kvalitet, men så langt jeg kan se på spesifikasjonene der, har den litt eldre creative'n mere saker å tilby :roll:

Og utseendsmessig er syntes jeg Micro'n kulest :/

 

Så hva mener dere? Hvilken bør jeg kjøpe?

 

(Please ikke kom med "kjøp Ipod", for som sagt skal jeg bare ha en som spiller musikk)

Endret av zhorty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal til syden..... Du har ikke tenkt på å kjøpe mp3 spilleren når du kommer til syden da? :p, er som regel mye billigere for slike ting, vertfall hvis du skal til et "jalla" land. Selv mener jeg det er dumt å kjøpe mp3 spiller på denne tiden siden alt av mobiltelefoner som kommer fremover vil være utstyrt med mp3 spiller og plass til minnekort på flere gb, vil derfor anbefale deg å vente.. Lr i tilfelle kjøpe spilleren når du kommer til syden ;).

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å kjøpe spilleren i Norge....tror ikke du sparer så veldig mye på å kjøpe i utlandet uansett (med mindre det er snakk om singapore eller noe). Er liksom litt tryggere å gjøre handelen her i landet, så vet du hva du har å forholde deg til hvis noe skulle gå galt. Dessuten har du jo dette med språk da, selv om de fleste spillere sikkert har mulighet for engelsk i det minste. Også må du gjerne på Clas Olsson og få deg en adapter siden de sannsynligvis ikke bruker samme type støpsel i det landet du kjøper den i. Men klart det er verdt det hvis det er snakk om mye penger da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...