Canute Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg skulle prøve meg litt på themes så jeg installerte stylexp. Da ingen av disse themene særlig i smak, så gikk jeg bare tilbake til good ol' windows classic theme. Siden Stylexp spør om du vil registrere hver gang du starter, bestemte jeg meg for å avinstallere det. Under denne avinstallasjonen så ble windowsxp (standard themet) satt på og jeg gikk for å endre på det. Overraskende hadde jeg plutselig ingen theme. Omtrent alt var svart, iallfall alt som hadde noe med theme å gjøre. Jeg klarte etter mye om og men å installere et 'mr & mrs. smith' theme, for så å bytte tilbake til windows classic. Nå har jeg to problemer: Mr. & Mrs. Smith themet har tydligvis gjort et eller annet med folder iconet, jeg prøvde å gå inn å endre men det gikk ikke. Når jeg trykker på en folder blir jeg uansett til søke 'folderen'. Hvordan kan jeg få alt tilbake til normalt uten å formatere :s ? Endret 3. juli 2005 av Zevz0r
Canute Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 fant ut noe mer angående hvorfor jeg kommer til search, noen som vet hvordan jeg fikser?
pmarius Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Du har ikke systemgjenoppretting kjørende da? I så fall kunne du jo gått tilbake til et tidspunkt FØR du installerte StyleXP.....
TCi Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) fant ut noe mer angående hvorfor jeg kommer til search, noen som vet hvordan jeg fikser? Gå til kontrollpanelet -> mappealternativer -> Filtyper Der velger du mapper/folders og velger avansert nederst. Sett 'åpne' som standard handling. Endret 3. juli 2005 av TCi
Canute Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 fant ut noe mer angående hvorfor jeg kommer til search, noen som vet hvordan jeg fikser? Gå til kontrollpanelet -> mappealternativer -> Filtyper Der velger du mapper/folders og velger avansert nederst. Sett 'åpne' som standard handling. Jeg prøvde dette, restartet maskinen også, men ingenting skjer.
abze Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 StyleXp har eg prøvd...bare masse rot me det. Prøv heller en av disse du Universal Longhorn Inspirat Brico Pack RC1 Universal Crystal XP BricoPack RC1 Mest stabile eg har prøvd te nå
MindTooth Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Sjekk ut hjemmesiden til StarDock du! (link) Eller last ned det offisielle Royal desktoptheme av Microsoft. Det er så innmari bra!! Ed1t: .com Endret 4. juli 2005 av Birger_Nord
Canute Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Prøv heller en av disse du Universal Longhorn Inspirat Brico Pack RC1 Universal Crystal XP BricoPack RC1 Mest stabile eg har prøvd te nå Prøvde det men har enda samme problemet. Jeg la også merke til at når jeg skulle laste opp bildet, så var alt helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå