Gå til innhold

Oprasjon redd medics!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle poste ett lite tips her...det er alt for mange som ignorerer medics utenom når de selv skriker etter dem :p

Når medic dør, ta ffs å plukke opp kittet hans og revive...ja dere bytter våpen, men bedre med 1 fungerende soldat ekstra i kampen eller ikke, sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jeg som ser mulighetene for kraftig exploits her.

Samle sammen 4 folk til sammen, 2 på hvert lag. Møt hverandre dypt ute i skogen hvor ingen ser dere. Det er en support og en medic på hvert lag.

Første lag: Dreper fiendtlig support, fiendtlig medic reviever.

Andre lag: Dreper fiendlig support , fiendtlig medic reviver.

Første lag: Dreper fiendtlig medic, fiendlig support bytter kit og reviver.

Andre lag: Dreper fiendlig medic, fiendlig support bytter kit og reviver.

Fortsett på denne måten og folket får flust av poeng. :no:

Om moderator/admin finner det upassende av meg å poste dette, må de bare slette det. Det er på igen måte ment som juks, men bare viser mulighetene for exploits. Det er trist at det faktisk går ann og noen ganger lurer jeg på om folk faktisk driver på sånn på servere. Regner med at servere der det er admins, kicker slike folk!

Skrevet (endret)
hvis du bøffer en medic kit fra en kompis og reviver han, må han finne seg en annen kit :lol:

nei, han får jo selvsagt det kittet du dropper når du plukker opp hans :p

orresnei: tenkt på deg jeg og... håper det ikke forekommer så mye da..

Endret av MrLee
Skrevet
Tenkte jeg skulle poste ett lite tips her...det er alt for mange som ignorerer medics utenom når de selv skriker etter dem :p

Når medic dør, ta ffs å plukke opp kittet hans og revive...ja dere bytter våpen, men bedre med 1 fungerende soldat ekstra i kampen eller ikke, sant?

Gjør dette selv, og legger merke til manges noe manglende logiske tankegang for å gjøre det samme. Jeg ergrer meg ikke akkurat over det, men det hadde vært fint om litt flere folk faktisk hadde brukt hjernen når de spiller. :)

Skrevet
[iC' date=04/07/2005 : 20:46]

Gjør dette selv, og legger merke til manges noe manglende logiske tankegang for å gjøre det samme. Jeg ergrer meg ikke akkurat over det, men det hadde vært fint om litt flere folk faktisk hadde brukt hjernen når de spiller. :)

Eg og ein medic var oppe i eit tårn, så skaut dei meg seff, og han medic'n gadd faen ikkje vekke meg til live igjen!

sånt er surt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...