Gå til innhold

K750I ASS Farge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
K750i finnes IKKE i flere farger enn SORT.

Det stemmer ikke. Den er laget i sølv også, men om den er tilgjengelig i så veldig mange butikker vet jeg ikke...

Nå sitter jeg med min splitter nye K750i Blazed Silver i hånden. Kjøpte den fra www.importphones.no for 3550,- med norsk programvare. Utrolig mye stiligere enn svart synes jeg, selv om designet på K750i uansett ikke kan måle seg med T610 etter min mening :)

Lenke til kommentar
K750i finnes IKKE i flere farger enn SORT.

Det stemmer ikke. Den er laget i sølv også, men om den er tilgjengelig i så veldig mange butikker vet jeg ikke...

Nå sitter jeg med min splitter nye K750i Blazed Silver i hånden. Kjøpte den fra www.importphones.no for 3550,- med norsk programvare. Utrolig mye stiligere enn svart synes jeg, selv om designet på K750i uansett ikke kan måle seg med T610 etter min mening :)

Hmm, intressant :hmm:

 

Hvordan var det å handle hos denne butikken?

 

Den grå utgaven er kulere enn den svarte, som 'alle' andre har. Så dette freista litt :cool:

Lenke til kommentar
Hmm, intressant :hmm:

 

Hvordan var det å handle hos denne butikken?

 

Den grå utgaven er kulere enn den svarte, som 'alle' andre har. Så dette freista litt :cool:

Det var veldig greit. Hadde kontakt med selger på e-mail, han virket seriøs så jeg overførte penger på forhånd og møtte ham personlig i Oslo og fikk telefonen. Fikk prøve den om den var som den skulle før jeg overtok. Seriøs fyr. Småbarnsfar i slutten av 30-årene om noen lurte på det.

 

Anbefaler på det sterkeste, finnes nok av useriøse folk som selger mobiler.

Lenke til kommentar
K750i finnes IKKE i flere farger enn SORT.

Det stemmer ikke. Den er laget i sølv også, men om den er tilgjengelig i så veldig mange butikker vet jeg ikke...

Nå sitter jeg med min splitter nye K750i Blazed Silver i hånden. Kjøpte den fra www.importphones.no for 3550,- med norsk programvare. Utrolig mye stiligere enn svart synes jeg, selv om designet på K750i uansett ikke kan måle seg med T610 etter min mening :)

Saa dyrt da. Jeg ga rundt 2400,- for min her i Asia. Helt ny med alt som foelger med. Og han som nevnte noe om at den var Vodafone de foerste maanedene. Det maa vel vaere feil? Kjoepte min for et par uker siden og den har ikke noe med Vodafone aa gjoere. Uansett, den er toeff! ;)

Lenke til kommentar
Når W800i kommer i butikkene, kan en bruke samme deksel på k750?

Sorry kompis, det går ikke ...

 

Da tror jeg du må dra til en slags butikk for og bytte dekslel :hmm:

ja, det går da bra........ begge telefonene har samme oppbygning, men du kommer til miste alt av garantier da.... de kjøpes på ebay og andre nettauksjoner :thumbup: har selv tenkt litt på å gjøre det :hmm:

Lenke til kommentar

Sony Ericsson K750i sommerkampanje. ASS betyr ikke at den kommer i flere farger. Men når en selger selger en mobiltelefon må han normalt velge farge, som er integrert i varenummeret og varenavnet. Med ASS i navnet trenger man ikke det. Kampanjer er som oftest i ASS farge. ASS står for assorterte farger.

 

sek750isoml betaler en forhandler 1822 kroner for, og får også penger hos Telenor hvis forhandleren binder abonnementet. Vanligvis betaler en forhandler 2452,55 for "SONY ERICSSON K750I OXIDIZED" (Oxidized er fargen)

 

Men SOML kunne gjerne kommet av "soml"! :p. De telefonene med Entry-menyer har nemlig vært helt enormt forsinket!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...