Øyboer Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 jeg flashet biosen min men da jeg startet opp merket at jeg ikke hadde cd rom, jeg gikk da inn i bios for å prøve å fikse det men det klarte jeg desverre ikke:( er det noen som vet hvordan jeg fllasher biosen tilbake til den jeg hadde? jeg tok en backup av den få en diskett. hvis dere vet hvilken innstilling i bios som er feil ønskat jeg veldig gjerne å få vite det så jeg slipper å degradere bios, har 2 cd rom....
BKB Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 fint hvis du skriver åssen hovedkort du har. bios versjon osv.
Øyboer Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Skal vi se... MSI 865PE Neo2-P BIOS Type: AMI Version: V3.A
BKB Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Flasha du i windows? Er vel samme fremgangmåten for å flashe tilbake til den gamle. Prøvd å søke etter IDE devices i bios? se om den finner cdrom der.
Øyboer Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Flasha i windows ja, brukte msi`s oppdaterings program live updete, kan sikkert ikke flashe tilbake med den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå