Gå til innhold

forslag til rpg spill


Anbefalte innlegg

kall meg gammeldags men jeg er ute etter et spill dær du går rundt med en enmannshær av type paladin/knight og dreper alt ondt som kommer i din vei ingen spells eller auras skal være med i spillet og du skal bare styre en spiller

et pluss er jo at du kan spille dette på nettet. ikke prøv å nevne Diablo II : LOD har spillt dette spillet siden det kom ut. du skal være i den gamle verden og du kan kun velge sverd-rustning-hjelm-støvler-hansker-skjold

 

hvis noen har et godt forslag så ikke nøl med å svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kall meg gammeldags men jeg er ute etter et spill dær du går rundt med en enmannshær av type paladin/knight og dreper alt ondt som kommer i din vei ingen spells eller auras skal være med i spillet og du skal bare styre en spiller

et pluss er jo at du kan spille dette på nettet. ikke prøv å nevne Diablo II : LOD har spillt dette spillet siden det kom ut. du skal være i den gamle verden og du kan kun velge sverd-rustning-hjelm-støvler-hansker-skjold

 

hvis noen har et godt forslag så ikke nøl med å svar

 

Kall meg gammeldags, men jeg er ute etter et spill der du går rundt med en enmannshær av type paladin/knight og dreper alt ondt som kommer i din vei (hacknslash).

Spillet bør kunne spilles som barsk kriger, dvs. ikke no trollmann tull :) Du skal bare styre en spiller. Det bør også være fantasy setting, i likehet med Diablo II - LoD.

Det er et pluss om du kan spille på nettet.

 

Takker for svar.

 

 

 

 

Slik bør du stille spørsmålene dine heretter, hvis du ønsker at folk skal svare på det du spør om. Se nøye på ditt og mitt spørsmål og merk deg forskjellen. Prøv også søk knappen da denne gir svar på det du spør om.

Siden du er ny her på forumet skal jeg svare på spm. ditt og ikke bare flame deg :)

 

Mitt tips: Sacred.

Lenke til kommentar

Kan sikkert prøve guild wars... Gikk over fra å være hardcore D2LoD gamer til Guild wars... Forsåvidt greit, men mann er ikke like mye avhengig av Items i Guild wars enn D2, I guild wars er det Skills som gjelder.

 

Men det må sies at Warrior er trolig den dårligste charactern av alle på Guild wars...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Støtter Gothic 2. Fantastisk spill, og som det sies - du kan være en ren sverdfighter og utelate magi. Har ikke spilt Gothic 1, så det er ikke nødvendig for å få fullt utbytte.

Gothic 2 er det beste rpg jeg har spilt. Nærmest umulig å legge fra seg når en først er kommet i gang.

Pga at en er litt pusling i starten er spillet temmelig vanskelig da - men ikke gi opp der, for spillet blir bare bedre og bedre utover. Rett og slett rått!! Flott middelalderstemning og natur. Ser virkelig frem til Gothic3;-)

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler til deg:

 

Arcanum.

 

Fallout-inspirert, gigantisk verden å utforske. Men krever enormt mye motivasjon for å i det hele tatt orke å spille. Kommer du over den barrieren er nok spillet genialt for deg.

 

Divine Divinity.

 

Diablo inspirert rollespill, noe mindre 'hack and slash' til å begynne med ihvertfall.. Interessant/ morsomt karakterutviklings-system.

 

..

 

Definitivt verdt å sjekke ut. Du kommer ikke til å angre.

 

Lionheart. (Siste spillet Black Isle produserte sammen med Reflexive før de de ble borte fra oss. Trenger jeg si mer?)

 

Foregår under middelalderen der du spiller rollen som en reinkarnert helt. Nok av rustninghuer.

Endret av nattens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...