Gå til innhold

Noen som vet om en engineering leveling guide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Topicen sier det meste. Har lvl 272 i engineering og lurer fælt på hvordan man på billigst mulig måte kan komme opp til 300, eller 315 i mitt tilfelde siden gnomes har racial +15 engineering. Er det foresten noen oppskrifter som bare kan brukes av gnomes med over 300 i engineering?

Takker for alle svar!

Øssa

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du får ikke 315 i skill, det er bare at du starter med 15 i skill. Det betyr at det går fortere for deg og komme opp i 300 i og med at du "bare" må gå opp 285 poeng.

Endret av HKoN-
Skrevet
Du får ikke 315 i skill, det er bare at du starter med 15 i skill. Det betyr at det går fortere for deg og komme opp i 300 i og med at du "bare" må gå opp 285 poeng.

Jo du får 315 skill

Skrevet

Jo du får 315 skill

ja, men de siste 15 trenger du ikke, de blir bare til pynt ;)

Skrevet

Jo du får 315 skill

Nope, blant annet "Gnomish Battle Chicken" blir da lvl63 siden den "levler" per 5 skill.

Skrevet

Jo du får 315 skill

Nope, blant annet "Gnomish Battle Chicken" blir da lvl63 siden den "levler" per 5 skill.

nesten bare til pynt :whistle:

Skrevet

Jo du får 315 skill

nesten bare til pynt :whistle:

Tja, at den er lvl63 og ikke 60 betyr bare at den har attack/defense skill som en lvl63 (lettere å treffe lvl63-folk), men det øker ikke damagen, så det har nok ikke så veldig mye å si.

Men at battle chicken er ubrukelig....

Har du noen gang sett en battle chicken i aksjon?

Den outdamager meg (lvl42 druid) lett og jeg har sett den ta castere på mitt level så godt som solo.

Eneste negative med den er at den er veldig glad i å forårsake wipes, som f.eks. å charge mograine fra døra i cathedral i SM.....

Skrevet (endret)

engineering er svært lett å lvle. og så får du mange dritkule items. en i guildet lvler fra 0 til 300 på 2 dager og laget force reactive disc :D

Endret av Henrik2k
Skrevet
engineering er svært lett å lvle. og så får du mange dritkule items. en i guildet lvler fra 0 til 300 på 2 dager og laget force reactive disc :D

Jepp jeg bestemte meg for å bytte ut enchanting med engineering. Uten mining levlet jeg fra 1-250 på 3 timer. Har dessverre ikke en guide her og nå.

Skrevet

Lette mest etter en guide. Er lvl 45 og har ikke allverden med gull. Hvordan får man tak i force reactive disc patternet? MC?

Skrevet
Hei!

Topicen sier det meste. Har lvl 272 i engineering og lurer fælt på hvordan man på billigst mulig måte kan komme opp til 300, eller 315 i mitt tilfelde siden gnomes har racial +15 engineering. Er det foresten noen oppskrifter som bare kan brukes av gnomes med over 300 i engineering?

Takker for alle svar!

Øssa

Få 275, så masse produserer du thorium ammo til 300.

Skrevet
Hva skal man med guide.

Det du trenger er mye G

Train alt du kan

Kjøp bullet oppskrifter , og iaff thorium shells

Lage masse kuler, selg dem

Slik gjorde jeg det

G

Hva man skal med guide?

Spare jævlig mye gull...

De kulene du snakker om kan man bare levle på i noen levler.

Den tidligere postete guiden funker bra.

Skrevet

Jeg er rank 300 nå, kulene er enda Oransje. mao dersom jeg kunne gått over 300 så kunne jeg steget på dem

Så det så

V

.. du kan ikke levle på de fra 75-100 eller fra 25-75 eller fra 125-150 eller ... osv. Det var poenget. Trådstarter ønsker en leveling guide fra 1-300

Skrevet

Jeg er rank 300 nå, kulene er enda Oransje. mao dersom jeg kunne gått over 300 så kunne jeg steget på dem

Så det så

V

.. du kan ikke levle på de fra 75-100 eller fra 25-75 eller fra 125-150 eller ... osv. Det var poenget. Trådstarter ønsker en leveling guide fra 1-300

Jeg sa da unektelig at alle kuler er fine å stige i ranke med....

Jeg har kommet meg til 300 ved å lage kuler, når det funker for meg, så funker det noek for andre og. Med kuler mener jeg da, alle kuler, både de man kan traine, og finne\kjøpe recipies på.

:)

V

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...