Gå til innhold

Shaman Talent Poeng

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Shaman

Er level 22 nå. og er litt usikker på hvor jeg skal/vil sette talent points.

Ancestral Knowledge Rank 5

Thundering Strikes Rank 5

Two-Handed Axes and Maces Rank 1

Enhancement Total: 11

Nå har jeg 2 til overs og er veldig usikker på hvor jeg burde sette dem. Fortsette på Enhancement? Driver mye solo quests og slik. Så fint om noen har noen anbefallinger og komme med :)

Endret av sfougner
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med treet og talentene så vil de som har peiling (og derfor de som burde svare) klart se at det er shaman.

Personlig kjører jeg Elemental, vet ikke hvorfor dog :p

Enhancement ville vært kjekt for å kunne bruke 2h, men 1h + skjold funker greit med spells på si.

Skrevet (endret)

bruk 20 (?) poeng i enchantment hvor du får med deg mulighet til 2h økser og klubber, bedre ghost wolf, bedre critchanse og flurry. Og bruk 21 poeng i rest så du har nature swiftness.

Endret av chokke
Skrevet

Enhancement er best til soloing fordi det gjør at du ikke trenger å bruke så mye mana for å drepe en mob. Ville fortsatt i enhancement og tatt flurry og kanskje parry. Deretter kan du begynne på elemental. Så kan du eventuelt respecce til NS når du nærmer deg 60.

Skrevet
Enhancement er best til soloing fordi det gjør at du ikke trenger å bruke så mye mana for å drepe en mob. Ville fortsatt i enhancement og tatt flurry og kanskje parry. Deretter kan du begynne på elemental. Så kan du eventuelt respecce til NS når du nærmer deg 60.

NS er ganske kjekk i PVP og da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...