TomasK Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Har fått masse "Plz help me do RC" etc i Orgrimmar.. En gang hadde jeg faktisk 3 stk som sto rundt meg og masa - alle lvl 13-14. Sa greit nok, jeg skal hjelpe dere, og vi rusla bort. Var halvveis inne i instancen, og etter uendelig mye mas og kjas fra gutta kjørte jeg en Vanish (er 42 lvl Rouge) og rusla litt bort for å se hva som skjedde. Tok vel drøyt 45 sekunder for hele gjengen døde og jeg tok heartstone tilbake til inn'et. Utrolig hvor mye hjelp man kan få hvis man er hyggelig når man spør om noe. Et enkelt "Could you perhaps give me 3 minutes of your time and help me with a little ting?" tar noen sekunder lenger tid å skrive enn "Omfg plz help me!!!!111111!" og man får hjelp med en gang.
amarios Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 aaarghh! var i ironforge en tur i går, så kom det en lvl43 pala og spurte: can you summon ettellerannet plz? jeg: yeah,sure. meet me by the great forge møter han der og han har med seg en til han: im waiting! jeg: i cant invite him, he's not online han: summon plz! now plz! jeg: he is NOT online! han: he is beast, not player jeg: ... (leave party, /ignore)
Irons Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 ROFL til den over Får en del help messeages, men svarer stort sett høffelig nei. Men for morroskyld pleier jeg å henge i Elwynn og bli med folk som trenger gruppe til Hogger :-P Som level 60 warrior blir de altid like forundra når jeg joiner. typ: " OMG, youre a level 60 warrior!!!!!" Svarer stort sett: "I''am, didnt notice :-P"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå