Gå til innhold

Hva er haken med Chess Knock-Out?

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Skrevet

Btw, nå har jeg bestilt meg Chess Kontant, da jeg ikke vil forplikte meg til å bruke 69kr i måneden. Dessuten var det billigere SMS på kontant...

Men jeg bare lurer: etter ringeprisen står det *. Nederst på siden står

"*Startpris 0,59kr"

Betyr det 0,59kr per samtale, eller 0,59kr per minutt?

Og hvor lenge gjelder startprisen?

Skrevet

startprisen er hvor mye det koster å starte en samtale, dvs at hvis du bare ribnger og legger på må du alike vell betale startprisen, i tillegg kommer da minuttprisen

Skrevet

Startprisen varer ingenting. Det er en fast kostnad som kommer i tillegg for hver samtale. En samtale koster [Antall minutter] * [Minuttpris] + [startpris]

Gjest Yoshi
Skrevet

Startprisen varer ingenting. Det er en fast kostnad som kommer i tillegg for hver samtale. En samtale koster [Antall minutter] * [Minuttpris] + [startpris]

Okey, misforsto litt, jeg, da :ermm:

Dæng...

Skrevet

Ingen av de. Det er på 16 siffer (4*4) og står på forsiden av kortet (motsatt av der det står bankkort), trykt inn i kortet.

Men du kan jo også betale den i nettbanken. Det står jo beløp, kid, og kontonr på "Min side".

Skrevet
Ingen av de. Det er på 16 siffer (4*4) og står på forsiden av kortet (motsatt av der det står bankkort), trykt inn i kortet.

Men du kan jo også betale den i nettbanken. Det står jo beløp, kid, og kontonr på "Min side".

ok, da går det ikke an å betale med visa elektron.

Regner med det er det kontonummert som står under "totalt beløp" på fakturaen.

Takk for hjelpen. :)

Fikk også endret summen fra 265 til 169 btw.

Skrevet

Går nok ikke å betale på nettet med det kortet nei.. Trenger som oftest VISA eller mastercard.

Kontonr skal være 9760-05-16071, i hvert fall på mine faturarer. Har avtalegiro så slipper å stresse med det.

Skrevet

Koster ikke noe mer hos Chess, men det kan være banken din tar betalt for det. I min bank koster det vanligvis 3 kr pr faktura, men jeg er medlem i et fordelsprogram som gjør at jeg får det gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...