Gå til innhold

Trenger hjelp til 20-21" LCD Gaming skjerm!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Satt akkurat å leste den store LCD skjermtesten her på HW (del3). Der var det et par klare vinnere på området spilling. Nå er det jo en stund siden testen ble publisert og nye skjermer har kommet på markedet. Har fått noen skattepenger jeg skal svi av før kjærringa får tak i de....

 

NEC 2080UX har i dag en pris jeg kan leve med, men som sagt er det kanskje andre som er bedre valg i dag? PRIS: Inntil 10 laks.

 

Jeg spiller en del typiske FPS spill som Doom3, CS:S, UT, osv. Jeg bruker selvsagt skjermen til andre ting også, slik som videoredigering og billedbehandlig, så god og riktig fargegjengivelse er også viktig for meg. Pivot funskjon er ikke nødnvendig, men kjekt å ha.

 

Alle innspill mottas med glede og leses med stor interesse. På forhånd TAKK, og god sommer til alle :cool:

 

MVH

Kaare Kabhel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det 2080 ux du har eller 2080 ux+ ?

 

2080 ux+ er nyere enn 2080 ux.

 

Men det ser ut til at det ikke ligger noen nye 20" i pipen ennå dessverre.

Selv jakter jeg på den nye nec 2180 ux+ om dagen. Skal bare gråte lenge nok til at jeg får lov av samsboer. Hun ser ikke vitsen med dyre datamaskiner og slikt utstyr.

Lenke til kommentar
Skal bare gråte lenge nok til at jeg får lov av samsboer. Hun ser ikke vitsen med dyre datamaskiner og slikt utstyr.

Hvis du noen gang finner en jente som faktisk ser vitsen med dyrt datautstyr, så har du vært usedvanlig heldig.

Min kjæreste ble direkte mannevond når jeg foreslo at vi skulle bo enda billigere i syden, slik at jeg kunne investere i et Lian Li fulltower.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...