Gå til innhold

Svingarm for crt monitor?


Anbefalte innlegg

Har en bestilling liggende på et geforce 4, og hadde planer om å benytte meg av dual screen muligheten. Har en 21" på skrivebordet, men jeg har lyst å se på film i senga, og skrivebordet og senga står på samme veggen. Jeg kan følgelig ikke se skjermen uten å svinge den 90 grader rundt. Noe plagsomt.

 

Det jeg trenger er en arm som jeg kan montere på veggen mellom skrivebord og seng, den må kunne tåle vekta av en 17" crt, kunne stå rett ut fra veggen (skrivebord-stilling), og enkelt kunne svinges inntil veggen (seng-stilling).

 

Det eneste jeg har funnet som ser ut til å fylle kravene koster opp imot 2000... Er det noen som har erfaringer med denne type løsning, kanskje til og med vet om en billigere patent, og eventuelt vet hvor jeg bør henvende meg?

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-26 10:56, Ever skrev:


Det jeg trenger er en arm som jeg kan montere på veggen mellom skrivebord og seng, den må kunne tåle vekta av en 17" crt, kunne stå rett ut fra veggen (skrivebord-stilling), og enkelt kunne svinges inntil veggen (seng-stilling).


På forhånd takk.


Vogel's Evolution serie er bra. Jeg vet ikke om den blir solgt i Norge, men den koster ca. 900,- NOK i Sverige.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...