Mads J. Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Sulfuras er et kjempe våpen for en warrior det er sikkert, og den er nok bedre en Arcanite Reaper....men det som er nok det beste våpene for en Warrior er vell Spinal Reaper , det må jo være helt kriminalt våpen for en warrior med høy critt chance.... Spinal Reaper
chokke Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Sulfuras er et kjempe våpen for en warrior det er sikkert, og den er nok bedre en Arcanite Reaper....men det som er nok det beste våpene for en Warrior er vell Spinal Reaper , det må jo være helt kriminalt våpen for en warrior med høy critt chance.... Spinal Reaper shaman våpen warriors får sulfaras . maaaaasse skade på jækla kort tid O.o
Mads J. Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 men crit chance på Spinal Reaper vill alltid ligge 5% over Sulfuras , så lenge warrior går MS build da selvsagt, og 5% er mye ville had spinal reaper jeg ja
MindTooth Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 men crit chance på Spinal Reaper vill alltid ligge 5% over Sulfuras , så lenge warrior går MS build da selvsagt, og 5% er mye ville had spinal reaper jeg ja MS Build?
Dandar Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 En build som gjør man får "Mortal Strike" instant angrep som skader relativt mye
chokke Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 men crit chance på Spinal Reaper vill alltid ligge 5% over Sulfuras , så lenge warrior går MS build da selvsagt, og 5% er mye ville had spinal reaper jeg ja dammnit/damn it de 5% er ikke nok til å gå forbi den usansynlige skaden med sulfaras
Xeenon_ Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jall jall jall Spinal Reaperbla bla bla Spinal Reaper Jeg kommer ikke til å få sove i natt, kommer til å dedikere mitt liv til å få tak i den Ragnaros kan gå og legge seg! *ignorere det faktum at kun Ragnaros dropper Reaper*
Benbjo Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 To av tier 2 settene er i spillet nå (til hver av delene). Head dropper på onyxia og legs dropper på ragnaros. Hva er dette for noe tull? Hele Tier2 for Warlock dropper i MC (Felheart), Nemesis (Tier1)dropper bl.a. av Onyxia. dette stemmer ikke det du sier her. Felheart er tier 1 og dropper i MC ja. Nemesis er tier 2. Det er bare hodet (onyxia) og beina (ragnaros) som finnes i spillet. Resten vil droppe i BWL som kommer i 1.6 patchen.
E.T Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) Tror faktisk tilogmed Paladinen min kunne blitt skummel med dette våpnet... pfft, en paladin er aldri skummel Sette på en seal, slå,slå,slå,slå. Sette opp et skjold, heale. Slåslåslåslåslå Sette opp et nytt skjold, heale slåslåslåslåslå Heale,heale Slåslåslåslåslå Bruke lay on hands. Slåslåslåslåslå Heale,heale slåslåslåslåslå Bruke potion slåslåslåslåslå Heale på nytt Og etter å ha fått fult liv 7 ganger, må paladinen gir opp. Skulle det vise seg at paladinen var på vei til å vinne, er det ikke verre for motstanderen enn å simpelten stikke av. (vanish, slow, fear, stun, sprint, roots/nova) Endret 3. juli 2005 av E.T
E.T Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Sulfuras er et kjempe våpen for en warrior det er sikkert, og den er nok bedre en Arcanite Reaper....men det som er nok det beste våpene for en Warrior er vell Spinal Reaper , det må jo være helt kriminalt våpen for en warrior med høy critt chance.... Spinal Reaper shaman våpen warriors får sulfaras . maaaaasse skade på jækla kort tid O.o Blir feil å si at Spinal Reaper er reservert noen andre, siden "warriors har hand of ragnaros" Dette våpenet er så vanskelig å skaffe at de fleste ikke gidder å prøve engang
chokke Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Sulfuras er et kjempe våpen for en warrior det er sikkert, og den er nok bedre en Arcanite Reaper....men det som er nok det beste våpene for en Warrior er vell Spinal Reaper , det må jo være helt kriminalt våpen for en warrior med høy critt chance.... Spinal Reaper shaman våpen warriors får sulfaras . maaaaasse skade på jækla kort tid O.o Blir feil å si at Spinal Reaper er reservert noen andre, siden "warriors har hand of ragnaros" Dette våpenet er så vanskelig å skaffe at de fleste ikke gidder å prøve engang det jeg mener er at en shaman ville fått mer ut av våpnet. En hunter ville aldri ha rolla på det våpnet, fordi den ikke har noen nytte av det, mens en shaman har windfury +høy damage, mens warriors får treige nice våpen.
PcT Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 icelord: feil.. Wrath er det beste settet. (eller faktisk pvp settet)
brillan Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 High Warlord's Battle Axe 77dps 235-353 max damage 3.80 speed +41 str +20 stam +1% crit. /yawn
Sir Zu Zwat Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 High Warlord's Battle Axe 77dps 235-353 max damage 3.80 speed +41 str +20 stam +1% crit. /yawn Har du den? :S
Thraze Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 High Warlord's Battle Axe 77dps 235-353 max damage 3.80 speed +41 str +20 stam +1% crit. /yawn Vil den bli revidert i neste patch? Hvis ikke, er de statsene HELT feil. High Warlords Battle Axe (slik den er idag) 64dps +36strength +20stam +1%crit
Snorre123 Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 (endret) Og en i guilden min har Hand of Ragnaros (Paladin, flame plix). Edit: Link Endret 15. august 2005 av Snorre123
uberhunter Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 High Warlord's Battle Axe 77dps 235-353 max damage 3.80 speed +41 str +20 stam +1% crit. /yawn Vil den bli revidert i neste patch? Hvis ikke, er de statsene HELT feil. High Warlords Battle Axe (slik den er idag) 64dps +36strength +20stam +1%crit 77dps 235-353 max damage 3.80 speed +41 str +20 stam +1% crit. slik er den i dag, akkurat som han sa. Ikke fortell noe du ikke vet om
IntelAmdAti Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Hand of Ragnaros: Item lvl 80 High warlords axe: Item lvl 78 Når jeg ser stats på warlord axe begynner jeg å lure litt.. Er det flere enn meg som tror den er bedre enn hand of ragnaros?
NightKeeper Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Hand of Ragnaros: Item lvl 80High warlords axe: Item lvl 78 Når jeg ser stats på warlord axe begynner jeg å lure litt.. Er det flere enn meg som tror den er bedre enn hand of ragnaros? Jeg mener den er omtrent like bra... 353 max dmg og deilige 3.80 i speed 41 Stamina, 26 Str og 1 % crit er ikke noe å kimse av ei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå