Gå til innhold

Å herre..så en med Sulfuras, Hand of Ragnaros!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sulfuras er et kjempe våpen for en warrior det er sikkert, og den er nok bedre en Arcanite Reaper....men det som er nok det beste våpene for en Warrior er vell Spinal Reaper , det må jo være helt kriminalt våpen for en warrior med høy critt chance....

Spinal Reaper :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sulfuras er et kjempe våpen for en warrior det er sikkert, og den er nok bedre en Arcanite Reaper....men det som er nok det beste våpene for en Warrior er vell Spinal Reaper , det må jo være helt kriminalt våpen for en warrior med høy critt chance....

shaman våpen :p

warriors får sulfaras ;) . maaaaasse skade på jækla kort tid O.o

Skrevet

men crit chance på Spinal Reaper vill alltid ligge 5% over Sulfuras , så lenge warrior går MS build da selvsagt, og 5% er mye :) ville had spinal reaper jeg ja :p

Skrevet
men crit chance på Spinal Reaper vill alltid ligge 5% over Sulfuras , så lenge warrior går MS build da selvsagt, og 5% er mye :) ville had spinal reaper jeg ja :p

MS Build?

Skrevet

dammnit/damn it :p

de 5% er ikke nok til å gå forbi den usansynlige skaden med sulfaras :whistle:

Skrevet
Jall jall jall Spinal Reaperbla bla bla

:love:

Jeg kommer ikke til å få sove i natt, kommer til å dedikere mitt liv til å få tak i den :love: Ragnaros kan gå og legge seg!

*ignorere det faktum at kun Ragnaros dropper Reaper*

Skrevet
To av tier 2 settene er i spillet nå (til hver av delene). Head dropper på onyxia og legs dropper på ragnaros.

Hva er dette for noe tull? Hele Tier2 for Warlock dropper i MC (Felheart), Nemesis (Tier1)dropper bl.a. av Onyxia.

dette stemmer ikke det du sier her. Felheart er tier 1 og dropper i MC ja. Nemesis er tier 2. Det er bare hodet (onyxia) og beina (ragnaros) som finnes i spillet. Resten vil droppe i BWL som kommer i 1.6 patchen.

Skrevet (endret)
Tror faktisk tilogmed Paladinen min kunne blitt skummel med dette våpnet...

pfft, en paladin er aldri skummel :D

Sette på en seal, slå,slå,slå,slå.

Sette opp et skjold, heale.

Slåslåslåslåslå

Sette opp et nytt skjold, heale

slåslåslåslåslå

Heale,heale

Slåslåslåslåslå

Bruke lay on hands.

Slåslåslåslåslå

Heale,heale

slåslåslåslåslå

Bruke potion

slåslåslåslåslå

Heale på nytt

Og etter å ha fått fult liv 7 ganger, må paladinen gir opp.

Skulle det vise seg at paladinen var på vei til å vinne, er det ikke verre for motstanderen enn å simpelten stikke av. (vanish, slow, fear, stun, sprint, roots/nova)

Endret av E.T
Skrevet

Blir feil å si at Spinal Reaper er reservert noen andre, siden "warriors har hand of ragnaros"

Dette våpenet er så vanskelig å skaffe at de fleste ikke gidder å prøve engang

Skrevet

Blir feil å si at Spinal Reaper er reservert noen andre, siden "warriors har hand of ragnaros"

Dette våpenet er så vanskelig å skaffe at de fleste ikke gidder å prøve engang

det jeg mener er at en shaman ville fått mer ut av våpnet. En hunter ville aldri ha rolla på det våpnet, fordi den ikke har noen nytte av det, mens en shaman har windfury +høy damage, mens warriors får treige nice våpen.

Skrevet
High Warlord's Battle Axe

77dps

235-353 max damage 3.80 speed

+41 str

+20 stam

+1% crit.

/yawn

Vil den bli revidert i neste patch? Hvis ikke, er de statsene HELT feil.

High Warlords Battle Axe (slik den er idag)

64dps

+36strength

+20stam

+1%crit

• 1 måned senere...
Skrevet
High Warlord's Battle Axe

77dps

+41 str

+20 stam

+1% crit.

/yawn

Vil den bli revidert i neste patch? Hvis ikke, er de statsene HELT feil.

High Warlords Battle Axe (slik den er idag)

64dps

+36strength

+20stam

+1%crit

77dps

+41 str

+20 stam

+1% crit.

slik er den i dag, akkurat som han sa. Ikke fortell noe du ikke vet om

Skrevet

Hand of Ragnaros: Item lvl 80

High warlords axe: Item lvl 78

Når jeg ser stats på warlord axe begynner jeg å lure litt.. Er det flere enn meg som tror den er bedre enn hand of ragnaros?

Skrevet
Hand of Ragnaros: Item lvl 80

High warlords axe: Item lvl 78

Når jeg ser stats på warlord axe begynner jeg å lure litt.. Er det flere enn meg som tror den er bedre enn hand of ragnaros?

Jeg mener den er omtrent like bra...

353 max dmg og deilige 3.80 i speed :) 41 Stamina, 26 Str og 1 % crit er ikke noe å kimse av ei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...