Gå til innhold

60 minutes- reportasje om spel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Altså, folk i USA må jo være stokk dumme!

Når slike ting (spill som får folk til å drepe) mer eller mindre skjer utelukkende i USA, skal ikke de idiotene da kanskje begynne å tenke på at det kaaaanskje er den utrolig store tilgjengeligheten folk har til våpen, som kanskje kan ha noe med saken å gjøre, eller at enkelte foreldre kanskje aldri skulle vært andre steder enn i kasjotten, og ikke skulle ha fått andre friheter enn lufta de puster inn?

Jises, USA! Go USA! Go USA! - Eller ikke... :ermm:

Litt Off-topic fra mitt anti-USA-korstog: Noen som har lurt på dette med hvorfor i huleste USA har det største antallet myrdede mennesker i verden, gjort av håndvåpen?

Er det noen som noen gang har tenkt på at man kan finne korrupsjon og faenskap i A.L.T. av organisasjoner i USA?

Noen som noen gang har lurt på hvorfor en så stokk dum person som George W. Bush Jr. noen gang har kommet til makten i verdens mektigste land?

Seriøst, hvem som helst av oss kunne styrt det bedre! (Vel, jeg ville vel egentlig bare skutt opp alle atom-rakettene og sluppet dem like ned i det fordømte landet, jeg da :roll: ).

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Men dere, husk, at f.eks. et program som 60 Minutes setter spill i et dårlig lys er en ting, men foreldre som skylder på spillene er noe litt annet. Foreldrene er som oftest i sjokk, og vet ikke hvem de skal skylde på. Selvføgelig er det lett for dem å skylde på GTA i den tilstanden de er i.

Men ikke misforstå meg, jeg er stor tilhenger av Bowling for Columbine, for å si det sånn.

Skrevet
Men dere, husk, at f.eks. et program som 60 Minutes setter spill i et dårlig lys er en ting, men foreldre som skylder på spillene er noe litt annet. Foreldrene er som oftest i sjokk, og vet ikke hvem de skal skylde på. Selvføgelig er det lett for dem å skylde på GTA i den tilstanden de er i.

Men ikke misforstå meg, jeg er stor tilhenger av Bowling for Columbine, for å si det sånn.

Columbine er en fin bil. Elsker den filmen. Den er nok (slik som Fahrenheit) bare sånn liberal søppel, men det er meget informativt, og det er meget, MEGET bra, like vel!

Anyways, USA er litt for "blame this blame that", av en eller annen grunn.

Blame Canada...
Skrevet (endret)

Så på nrk en dag her, da var det om en gutt som tok livet av seg foran pc'en pga et online-spill han spilte på nett, mora skylte på spillet...

De kan ikke skylde på spillet, ja man kan bli avhengig av spill, men det må være noe mer som gjør av noen tar sitt eller noen annens liv, man kan ikke bare skylde på spillet!

Endret av zokra
Skrevet
I Korea er det faktisk lover når det gjelder online MMO's. Stjeling av andre folks items og lignende er straffbart ... fysisk. Det er litt heftig da.

Spilling er jo stor sport der da.. Egne tv-kanaler og alt mulig rart..

Skrevet
I Korea er det faktisk lover når det gjelder online MMO's. Stjeling av andre folks items og lignende er straffbart ... fysisk. Det er litt heftig da.

Men der er de jo nermest desperate etter slike spill, det finnes faktisk folk som arbeider med å samle inn item for så å selge de videre :whistle:

Skrevet

Spilling er jo stor sport der da.. Egne tv-kanaler og alt mulig rart..

Ja veit. Men de fikk lover mot online-tyveri etter at en koreaner hadde wacket kompisen sin med øks etter at kompisen hadde rolla eller noe lignende på et sverd han ikke trengte eller noe slikt. Ville tilstander ... Vi nordmenn er mer sindige, vi knuser et tastatur eller pælmer musa i veggen. Værre blir det nok ikke ...

Skrevet
Vi nordmenn er mer sindige, vi knuser et tastatur eller pælmer musa i veggen. Værre blir det nok ikke ...

[sKØY]Nei, ikke VI nordmenn, men DU nordmann! :p [/sKØY]

BTW: StarCraft er, mener jeg å huske, nasjonalspill i Korea.

Forbanna irriterende, er det. :no: (har ikke noe mot spillet, men det at spill skal få slike titler i visse land)-

Skrevet (endret)
[iC,30/06/2005 : 23:53] BTW: StarCraft er, mener jeg å huske, nasjonalspill i Korea.

Forbanna irriterende, er det. :no:  (har ikke noe mot spillet, men det at spill skal få slike titler i visse land)-

Ja det er vel det største spillet :hmm: Så et program på tv2 elns for ikke så lenge sida om alt det..Han fyren som var best var fra Canada.. Hadde STORE sponsoravtaler, så tapte han en gang og mista omtrent alt..

edit: ingen bryr seg om de nest beste og nedover, det er bare den beste som gjelder..

Endret av erlendru

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...