Gå til innhold

60 minutes- reportasje om spel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men dere, husk, at f.eks. et program som 60 Minutes setter spill i et dårlig lys er en ting, men foreldre som skylder på spillene er noe litt annet. Foreldrene er som oftest i sjokk, og vet ikke hvem de skal skylde på. Selvføgelig er det lett for dem å skylde på GTA i den tilstanden de er i.

 

Men ikke misforstå meg, jeg er stor tilhenger av Bowling for Columbine, for å si det sånn.

Nei, de gjør ikke det. Reporterene baserte seg på hva de folka de intervjua sa, de sa ikke sine egene meninger, noe som en reporter ikke skal gjøre(Si sine meninger altså, de skal være nøytrale). Lagg du merke til at reporterene sto og nikka til Jack Thompson? Nei, de vær nøytrale, kritiske til alle side.

 

 

Nå må jeg sove! :p

Lenke til kommentar

Vel, min mening er at det er mennesket som blir påvirket av spill som GTA, det er noe feil med. Når menneske ikke lenger klarer å skille mellom spill og "real life", er det mennesket sin feil, og ikke spillets sin.

 

Lag heller dokumentarer der det blir fokusert på mennesker som mister kontrollen over seg selv, isteden for å lage dokumentarer der man legger all skyld på spillet.

Lenke til kommentar

Denne repotarsjen la ikke all skyld på spillet, repotarsjen fokuserte med vilje på den ene siden AV saken. Nå må du forstå at saken var at en gutt hadde drept 3 folk. Og Jack Thompson som mener at GTA "trente" han til å drepe. Dette var saken, ikke OM GTA trener folk til å drepe eller om fyren var syk. Forstå dette. 60 Minutes teamet er kritiske til alt ;)

Lenke til kommentar

Det er jo opplagt hvorfor foreldrene skylder på GTA.

De har tydelig vis en slesk advokat som er ute etter å få skaffet mest mulig cash til klienten (og dermed seg selv også).

Mens foreldrene til morderen sikkert er lusfattige, og ikke vil få til å betale noe mye, vet han at Rockstar er et av verdens mest suksessfulle utgiver/utvikler-firma.

Dermed ser han muligheten til å saksøke og tjene millioner på det...

 

:roll:

Lenke til kommentar

Husker jeg leste at når FFVI kom ut i japan, så skulka nesten alle folk jobb/skole for å stille seg i kø. tilogmed lærere og politifolk sto i kø.

Er vel bedre det enn å skyte folk da :p

men som sagt så er usa+våpen= bad combo

spill er bare blitt en unnskyldning akkurat som "jeg var sinnsyk i gjernings-øyeblikket". :no:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...