Big_JT Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Finnes denne for salg i Norge. Har sjekket et par nettbuttikker, men kan ikke finne den. Er heller ikke sikker på om den er ute til salg i det hele tatt....
endrebjo Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Netshop har det ihvertfall i engelsk og svensk versjon.
Big_JT Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Sjekket selvsagt ikke der. Får vel vente lit å se om det dukker opp en norsk versjon. Har jo 180 dager på trail versjon nå. Får vel klare meg med den en stund....
endrebjo Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hvorfor norsk egentlig? Den er som oftest full av skrivefeil. Jeg kjører ypperlig med engelsk Win2k, og jeg tror ikke jeg kommer til å bytte språk hvis jeg bytter OS.
janfredrik Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Det er forøvrig også lettere å få hjelp med engelsk versjon
Big_JT Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Greit å kunne navigere på norsk, da jeg her blitt telefonsuport for resten av firmaet jeg jobber i. Tungvint å drive å oversette alt når folk skal ha hjelp. (Kun norsk XP de andre har.) Men kan godt hende at jeg bestiller en engelsk når prøveperioden går ut. Får se.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå