Gå til innhold

Asteroide på vei mot jorden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-25 22:13, Bitex skrev:

Men jeg har spilt gjennom BÅDE Fallout og Fallout 2, så jeg regner meg godt rusta til en postapokalyptisk verden uansett. Man tar bare ei skinnjakke og river av ene armen så klarer man seg gjennom det meste.


 

jo stemmer det. men først må vi lage et vault. blir du med å samarbeide om å lage Vault 9? (det som ble til vault city). For de hadde ingen problemer med sitt slik som 13 og 15 hadde.

Lenke til kommentar

Og hva om det er nettopp i Langtvekkistan asteroiden treffer?? Da sitter en blid kar og gliser med din PC og spiller GTA13 og du er dau som ei sild som stakk av.

 

Tipper de som bygde seg inn i jorda og i bunkerser med matrasjoner for månedsvis ble temmelig lange i maska når absolutt INGENTING skjedde ved tusenårsskiftet. Må jo være kjipt å innse at de bare er paranoide tullinger likevel.

 

_________________

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

 

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-07-25 22:51 ]

Lenke til kommentar

Interessant dette med asteroiden. Det er jo ikke nedslaget som er verst. Det er jo klimaforandringene etterpå. Eller støvet som vil føre til klimaforandringer. Jeg for min del håper at asteroiden sveiper forbi oss rett utenfor atmosfæren slik at vi kan få en skikkelig titt på den! Hadde vært litt av et syn! Men hvis den krasjer, ja, da blir jo det ikke så gøy da :sad: Utenom eksplosjonen da.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-25 23:53, Ganjaman skrev:

Jeg for min del håper at asteroiden sveiper forbi oss rett utenfor atmosfæren slik at vi kan få en skikkelig titt på den! Hadde vært litt av et syn! Men hvis den krasjer, ja, da blir jo det ikke så gøy da :sad: Utenom eksplosjonen da.


 

Men det vil jo ikke være noe stort problem å forhindre det hvis den kommer rett på.

 

Med dagens og tiden frem til da sin teknologi, er det helt sikkert noe de kan gjøre.

De trenhger ikke sende opp folk som i "armageddon", de kan bruke roboter og datateknikk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...