Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Linksys Trådløs Bredbåndsrouter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går sikkert for ein slik eg då. Viss ingen har ein som er bedre til samme pris.

Men eg har testa med netlimiter, og eg fekk ikkje til å avgrense max. fart. Dette var med netlimiter på xp home og eg testa å sperre max fart på win 98 pc. har ikkje testa på win xp pro(bærbar) enda.

Må få sperra linja slik at broren og søstra får f.eks 1mb av 2mb linja og eg får 1mbit slik at eg kan spele cs medan dei surfer og laster ned.

Skal dette gå med netlimiter?

Lenke til kommentar

Ser no på ein anna trådlaus router no(trur eg), eller er det den samme som eg såg på frå netshop?

Den som er på tibud på komplett.no

Link: Linksys Wireless-G Broadband Router

Men reagerte på det Andrew skreiv på komplett. Han skreiv: Men når det kommer til Torrents så dør den etter noen min hvis du kjører mer enn 1 , eneste som er (veldig) negativt.

 

Eg vil ikkje ha dårlig hastigheit på torrents. :no:

 

Eg har Billion Broadband Firewall Gateway m/ 4P switch no.

Den kobler til via PPPoE, kva vil den trådlause routeren koble til med?

Eg skal ha ei maskin som skal koblast til den trådlaus routeren med ein nettverkskabel.

Vil eg merke noko forskjell på den routeren å den eg har no i cs?

 

Det Andrew nemte på kompett om torrents å at dei dør, vil det skje visst eg kobler til med nettverkskabel i staden for å bruke det trådlause nettverke?

Lenke til kommentar
Ser no på ein anna trådlaus router no(trur eg), eller er det den samme som eg såg på frå netshop?

Den som er på tibud på komplett.no

Link: Linksys Wireless-G Broadband Router

Men reagerte på det Andrew skreiv på komplett. Han skreiv: Men når det kommer til Torrents så dør den etter noen min hvis du kjører mer enn 1 , eneste som er (veldig) negativt.

Har aldri fått denne routeren til å sovne, (utenom hacking i konsoll), men jeg har heller ikke testet routeren med Linksys firmware.

 

WRT54G støtter PPPoE.

 

CS over trådløst? Hvis du bruker det, merker du neppe noen forskjell...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...