akarno Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Før spill som WoW kom, og en stund etter, forsvarte jeg det på ALLE områder.. Det var alltid bedre enn allt annet, og allt var så genialt med det.. Mye av det jeg sa var feil også. Nå i ettertid når jeg er lei WoW ser jeg hvor mange idiotiske utsagn jeg har kommet med... Har en tendens til å bli sånn på overhypete spill som jeg digger der og da! Noen andre som opplever det samme? hehe
Wyldelife Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Samma her, når man akkurat har fått spillet så blir man litt beruset, man har ikke kontroll over hva man sier. Hvis foerksempel du har GTA:SA og noen sier at det er fullt av bugs og sånn, sier du enten at han skal dra til et sted eller så sier du at du ikke har lagt merke til noe. Det er alltid sånn man er, man må egentlig la spillet synke inn, før man kan gi noen konkrete og nøytrale utsagn
FJERNET111 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Har ikke noe spesielt forhold til spill lenger, så nei. WoW er dog det beste mmorpget jeg har prøvd og det eneste jeg har gitt en del tid. Har aldri noe problem med å være nøytral overfor et spill, det er jo tross alt bare et spill heh.
Smooth Ceiling Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Kan egentlig ikke huske sist jeg hypet et drittspill. Hype legger man igjen i puberteten, og lærer seg etter det å være mer skeptisk. Kommende spill som f.eks. S.T.A.L.K.E.R. (whatever de har gjort med tittelen etter det) er jeg temmelig lunken til, selv om jeg ville elsket det totalt om det blir så bra som vi håper på. Gidder bare ikke å bli slått i bakken av en massiv skuffelse igjen når et spill blir lansert etter en masse hype fra både utgiver og fans som ikke engang har prøvd det, men er bombesikre på at det er verdens beste spill Ett spill jeg har vanskelig for å ikke glede meg veldig til er nok "Spore". Ikke ekstremt høye maskinkrav, ikke må du ha det siste av spillydkort-teknologi e.t.c. Et spill for oss vanlige dødelige som setter spillbarhet over stort sett alt annet. I og med at BIS og Codemasters har trøbbel med samarbeidet, har jo et OFP 2 falt ut av listen. Jada, de lager noe annet, men jeg hadde ventet på OFP 2 hele tiden etter OFP 1985, så drit og dra (selvfølgelig skal jeg følge med på hva som kommer fra den kanten). Fable for PC gleder jeg meg til. Samme med Black & White II. Men uansett lar jeg meg ikke kjøpe av hypen rundt kommende spill. Nok er nok.
Grundig Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) Veldig synd det der, at folk kommer ut med usanne utsagn. Jeg vet, med sikkerhet, at flere inne på dette forumet hyper opp spill så til de grader. Ta for eksempel WoW & Blizzard. De har mange feil og mangler. Allikevel nevner WoW-fans aldri disse manglene. Jeg forsvarer for min del IKKE overhypete spill. Endret 27. juni 2005 av Grundig
akarno Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Veldig synd det der, at folk kommer ut med usanne utsagn. Jeg vet, med sikkerhet, at flere inne på dette forumet hyper opp spill så til de grader. Ta for eksempel WoW & Blizzard. De har mange feil og mangler. Allikevel nevner WoW-fans aldri disse manglene. Jeg forsvarer for min del IKKE overhypete spill. Må nok inrømme meg skyldig i det der i den perioden jeg var WoW fan...
Gromle Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Er vel bare å finne noen gamle HL2-tråder, så finner man vel hyping til den store gullmedaljen...
gobyfly Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Og det er folk som forsvarer STALKER til en hver pris... Hvorfor det er utsatt ? Jo for det skal bli så UTROLIG mye bedre.. ? La oss se tilbake på hyppen HL2 , kjenner noen seg igjenn ? Lykke til alle die hard STALKER fans sier jeg bare.
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har ikke det problemet som trådstarter har. Greit jeg gleder meg til et spill, og blir med på all hypen - men jeg deltar aldri i diskusjoner som får meg til å måtte forsvare et spill jeg ikke har noe som helst grunnlag å forsvare på. Det blir liksom litt vanskelig og begrunne alle påstandene sine ved å si: "de sa det på forumet, og det så sånn ut på screenshotten lizm" ... det er ikke akkurat voksen diskutering da for å si det sånn. Uansett, skjønner poenget ditt. Det er bare det at det er rimelig grunnløst - det er ikke DU som lagde spillet. Hva er det du forsvarer?
akarno Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 (endret) Har bestemt meg nå.. Holde kjeft uansett hvor hypet jeg er i hodet mitt Når neste sånn spill kommer... Så slipper folk å tro på allt det som skal være så fantastisk og irritere alle dere som vet det ikke kommer til å bli så bra Gonna be hard though Det jeg forsvarer kanskje, er frykten for at det ikke skal bli så bra som jeg håper på/snakke bra om det så jeg tror det er fett, selv om jeg kanskje er lei av det... Liksom... "Alle liker jo WoW.. Alle må jo like WoW, WoW er best, ikkesant?" Endret 28. juni 2005 av Icluz
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 (endret) Det lønner seg det ja. De du diskuterer med har sine tanker om deg og oppførselen din om de sier det eller ikke - og det er ikke veldig positive tanker. Uansett, det er lov å glede seg og spre det budskapet, men tåpelig fanboy-pjatt som mange (sier ikke deg) presterer å øse ut i store mengder - ja det går inn det ene øret og ut det andre. Samtidig som den personen aldri har troverdighet i mine øyne igjen. Og nei, WoW er ikke best. Det kan aldri bli best for alle. Men det er best for de som synes det er best, men ikke for de som heller sverger til GuildWars. Poenget er bare å ikke lage en barnslig krig på grunn av at folk har forskjellig smak. World of Warcraft er i mine øyne det beste i den klassen akkurat nå, men jeg prøver ikke trøkke mine meninger ned i halsen på en GuildWars-fan som ikke er så begeistret for WoW. Learn from teh veteranz0rzlol. .. Endret 28. juni 2005 av SkyMarshall
M@R7!N Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Fatter ikke hvordan folk kunne bli skuffet over hl2 jeg... Ble akkurat så bra som _jeg_ håpet på Og wow? Bedre.. (kanskje fordi jeg hadde spillt masse i beta, så når spillet kom var det enda kulere )
Grundig Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg kan, med hånden på hjertet, si at jeg aldri har skrytt av et spill uten å ha grunnlag for det. Jeg føler at hvis jeg gjør det vil jeg rett og slett lyve for andre som er interessert i spillet, og de kan bli skuffet. Det som er veldig viktig når du spiller nye spill som er hypet opp av alt og alle, er at du setter deg ned og prøver å glemme at det er hypet opp. Lag dine egne tanker og meninger om spillet. Ta Half Life 2 for eksempel. Når jeg satte meg ned med det, "glemte" jeg alt det gode som var skrevet om det, og lagde meg egne meninger og erfaringer. Jeg kom fram til at Half Life 2 absolutt ikke er så bra. Jeg likte det egentlig veldig dårlig. Det samme gjelder WoW. Alle hypet det opp. Jeg likte det ikke noe særlig. Jeg spilte det en god del med guest pass. Mulig jeg er sær, men det er viktig å ikke leve i troen av at ja, dette har andre sagt er bra, da må jeg synes det også.
Gromle Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Fatter ikke hvordan folk kunne bli skuffet over hl2 jeg... Ble akkurat så bra som _jeg_ håpet på Kanskje fordi HL2 ikke kom med noe nytt? Og en AI som ikke akkurat var noe å hoppe i taket over... Samme med Doom 3, hypet i til værs av fansen, men var igrunnen ikke så mye enn gode gamle Doom med fancyschmancy grafikk. Og stalker.. tja.. Er jo lov å håpe, men etter så mange utsettelser, og forventninger som er skrudd skyhøye så er det nok ikke til unngå at det blir en liten nedtur for mange.
Elendil Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Og stalker.. tja.. Er jo lov å håpe, men etter så mange utsettelser, og forventninger som er skrudd skyhøye så er det nok ikke til unngå at det blir en liten nedtur for mange. When its done. Utviklaren føler spelet ikkje er ferdig nok til å gis ute, og finpusser det og lager det så godt som mulig. Men ja fallhøgden blir større.
co2 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Faktisk så er nesten alle som ikke liker HL2 noen som ikke har spillt HL1, spilt HL1 og ikke skjønt historien, spilt HL2 også/bare og ikke fatta historien. Det er snakk om å fatte de små tingene i HL sagaen, det er denne touchen som mange liker.
Gromle Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Har spillt begge HL-spillene.. HL1 var veldig bra! Men HL2 var ikke i nærheten av å gjenskape den atmosfæren som var i HL1. Og de brettene med kjøretøy i HL2 var rett og slett kjedelige. Buggyen hadde fantastisk dårlig kontroll og fysikk. Og fysikken generelt kunne fort bli ett irritasjonsmoment når man gikk seg fast i palle eller noe annet som lå i veien. Gøy i de første 30 minuttene, men etter det ikke noe spesielt. HL2 var ikke nærheten av å leve opp til hypen IMO.
Elendil Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Overhypete spill, forsvarer dere de uansett? Trur ikkje det.
co2 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Har spillt begge HL-spillene.. HL1 var veldig bra! Men HL2 var ikke i nærheten av å gjenskape den atmosfæren som var i HL1. Og de brettene med kjøretøy i HL2 var rett og slett kjedelige. Buggyen hadde fantastisk dårlig kontroll og fysikk. Og fysikken generelt kunne fort bli ett irritasjonsmoment når man gikk seg fast i palle eller noe annet som lå i veien. Gøy i de første 30 minuttene, men etter det ikke noe spesielt. HL2 var ikke nærheten av å leve opp til hypen IMO. Betyr nødvendigvis ikke at du har fått med deg historien gjennom spillet. Som de så liker spillet så bra gjør, gjennom små detaljer.
Sponis Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 (endret) Faktisk så er nesten alle som ikke liker HL2 noen som ikke har spillt HL1, spilt HL1 og ikke skjønt historien, spilt HL2 også/bare og ikke fatta historien. Det er snakk om å fatte de små tingene i HL sagaen, det er denne touchen som mange liker. Eg har runda både HL og HL 2 mange ganger, og eg meiner da at eg fårstår historien ganske godt, men synest fortsatt at HL 2 er overhyppe, og blei faktisk skuffa. Som nevnt er ikkje AIen noke å skryte av, de fleste klarer å runde spillet uten å bruke hodet for masse. Ellers er det ca ingenting revlujsonerende med HL2, i vhertfall ikkje i den grande som det var med HL. Endret 28. juni 2005 av aleksanderrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå