Gå til innhold

Ny extention pack til WOW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, det har jo vært slik i så og si alle MMO's. Dog har det vært frivillig å oppgradere.

Men oppgraderer man ikke, må man regne med å bli hengene bak.

Skrevet
Vel, det har jo vært slik i så og si alle MMO's. Dog har det vært frivillig å oppgradere.

Men oppgraderer man ikke, må man regne med å bli hengene bak.

Ja, det tror jeg også :(

Skrevet

Blink er ikke bugga, den er programmert til å porte rett frem, og stoppe hvis den treffer en hindring. Hvis bakken er for bratt, kan det være at den ser på det som en hindring ("vegg"). Eller en terrain-feil. Kanskje det som trengs er å jevne ut bakken, eller at folk rett og slett beregner litt mer med blink? :s

Skrevet
Blink er ikke bugga, den er programmert til å porte rett frem, og stoppe hvis den treffer en hindring. Hvis bakken er for bratt, kan det være at den ser på det som en hindring ("vegg"). Eller en terrain-feil. Kanskje det som trengs er å jevne ut bakken, eller at folk rett og slett beregner litt mer med blink? :s

Du har tydeligvis ikke peiling på hva du snakker om, så vennligst ikke kom med feil info til folket her.

Bruk blink gjennom en passasje, ut av en bygning (med døra åpen seff) o se hva som skjer. Itillegg er det den gode gamle blink deg bakover bugen som kommer av og til.

Skrevet (endret)
Bruk blink gjennom en passasje, ut av en bygning (med døra åpen seff) o se hva som skjer.

Huff. Tenk om ikke den STORE feilen der blir fiksa? Oh noes...

Det er faktisk utrolig irriterende å spille BG (warsong) med den bug'en ettersom blink blir ubrukelig i basene.

Btw, du sier du har en lvl 60 mage, men når du ikke har sett disse bugsene, tviler jeg sterkt. Ihvertfall når du ikke bryr deg engang.

(ops, jeg så ikke at du spillte på en pve server, forståelig at du da ikke har vært borti den bug'en så mye, ettersom d er den beste spellen du har i pvp)

Endret av GodSlayer
Skrevet
(ops, jeg så ikke at du spillte på en pve server, forståelig at du da ikke har vært borti den bug'en så mye, ettersom d er den beste spellen du har i pvp)

Nå ler jeg :!:

Skrevet
hihi, jeg vet navnene på planlagte kommende expansions. got an inside source :D

Omg!!111

Skulle ønske jeg var deg :roll:

"The Burning Crusade" mest sannsynlig.

Blizzard har en tid tilbake søkt om rettighetene til det navnet.

Bare navnet sier litt :cool:

Skrevet

Er ganske mange instancer som skal på plass også, har vært i tonevis med content løse instancer (zul grub, caverns of time, dark portal osv)

Så det blir masse updates før expansion tenker jeg :-)

når det kommer til bugs, så har jeg bare merka combat buggen :-\

kjip nok uansett

Skrevet (endret)

De skal jo legge til mange ny dungeons før denne expansion packen kommer, men jeg løper gladelig ut og kjøper den heh

1200kr i året er jo bare småpeng uansett, så akkurat det har ikke noe å si.

edit:

Har selv bare opplevd to bugs... kjørte litt rundt på en windrider og en faerie fire bug som gjorde at jeg ikke kunne oppgradere spell'en (lang forklaring, men ble fikset av GM heh)

Endret av SBS
Skrevet (endret)
hihi, jeg vet navnene på planlagte kommende expansions. got an inside source :D

Omg!!111

Skulle ønske jeg var deg :roll:

"The Burning Crusade" mest sannsynlig.

Blizzard har en tid tilbake søkt om rettighetene til det navnet.

Bare navnet sier litt :cool:

recently, there was talk of Blizzard getting the trademark ?The Burning Crusade? as well as buying site names with "Burning Crusade" in them, which lead up to talk of a possible expansion. The website part has currently been proven false

Vet de "ekte" navnene jeg :D

Endret av Henrik2k
Skrevet

Tipper navnene på expansions er 'The Burning Crusade' og 'Northend'.

Jeg håper virkelig på å få med pandaren monks.

Alle i guilden min blir gale fordi jeg maser så mye om det, men det hadde vært genialt. Har en god del ideer om hvordan den skulle vært, så Blizzard, give me a call! ;)

Skrevet

Og nå venter vi bare på det obligatoriske "Neida, jeg kjenner en som selger pølser i kantina til Blizzard i Polen..." svaret som liksom skal "bevise" at han snakker sant :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...