Gå til innhold

Ny extention pack til WOW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok fakta dette. Så posten fra Blizzard selv. Husker ikke hvor men tror det var link på forsiden av wow hjemmesida. Enten europa eller usa.

Sier seg selv at det vil komme utvidelsespakker. Det står bare at den er under utvikling og ikke noen utgivelse er satt. Det kommer med andre ord til å ta en stund :p

Skrevet

Topicen i WOW forumet

Of course, on top of all this, each content update will also bring new quests, items, professions recipes, and continued class improvements. Some have asked about an expansion and what it might hold. I wanted to let players know that it is in the works, and we’ll release details as soon as we can.
Skrevet

Vel, dette er vel egentlig gammelt nytt. Allerede på E3 i Los Angeles ble det avslørt. En Community-Manager fra US snakker med en (tullete) intervjuer om expansion-packen. Da røper han at det vil komme en gang. Filmen, som forøvrig er veldig morsom, heter "The Plush Murloc Goes To E3". Anbefales =)

Skrevet (endret)

Gjennom mine 30 dager played har jeg bare opplevd noen småbugs. Forsvinne inn i veggen (bare grafisk, du er der men er inne i veggen) og corpserun til hyjal og alle andre lignende steder :)

edit: Hvilke bugs refererer dere til? Bare sier dere det pga. dere hører at andre sier det? :nei:

Endret av uberhunter
Skrevet (endret)
Det er ikke akkurat mange bugs i WoW, så jeg skjønner ikke hvorfor folk syter fortsatt.

Prøv deg på en mage du, så ser du fort bugs. Nevner bare arcane missiles & blink... uff

Endret av GodSlayer
Skrevet (endret)
Det er ikke akkurat mange bugs i WoW, så jeg skjønner ikke hvorfor folk syter fortsatt.

Prøv deg på en mage du, så ser du fort bugs. Nevner bare arcane missiles & blink... uff

Jeg er lvl 60 mage og har vært det i to mnd. Blink-bug? Ikke merkbar. Arcane Missiles ble fiksa og fungerer ganske bra nå.

Endret av CobraM
Skrevet

Jeg er lvl 60 mage og har vært det i to mnd. Blink-bug? Ikke merkbar. Arcane Missiles ble fiksa og fungerer ganske bra nå.

Jeg nekter å tro at du har 2 mnd. /played på lvl60 med den magen og ikke har merka de bugsa.

Skrevet

Hadde en mage på lvl40.

Merka aldri den Blink buggen, og heller ikke så ofte den arcane missiles buggen, men nå den først kom; å fy! så irritabelt! :realmad:

Skrevet

Blir vel en "balanse" flodbølge om en exp pack skulle komme når blizzard konstant hører på folka fra hver class, og skal prøve å lage alle classene "like gode".

Synd de bruker så mye energi å tid på slikt. Man merker det ved lite hotfixing av exploits, og ned prioritering av andre ting.

Skrevet

LOL buggs i WoW er ikke all verden å sutre for. Javisst, Arcane Missiles forsvinner i det blå av og til...hva så? Jeg var med på Anarchy Online fra dag 1....DER var det buggs galore der...

Skrevet
Ja, jeg regner ikke med man må betale for noen exp.pack? Eller?

Har du noen gang gått inn på Spaceworld og hentet en expansion. Lagt på disken. Fått pose. For så å spasere ut igjen med like full lommebok?

Skrevet (endret)
Ja, jeg regner ikke med man må betale for noen exp.pack? Eller?

Har du noen gang gått inn på Spaceworld og hentet en expansion. Lagt på disken. Fått pose. For så å spasere ut igjen med like full lommebok?

Visste ikke om man fikk den gjennom en "update" eller noe... Siden vi betaler bra med penger i månedsavgift.

Endret av superreven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...