co2 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 De som er medic vil nok gjøre annet også, enn å springe konstant rundt å lime sammen folk. Alltid noen som trenger noe Det er vel en Rambo i oss alle, ja. =) (Hallo? Legepersonell ffs! =) Er et arcade spill, folk vil skyte iblant
MrLee Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Engineer får semiautomatisk shotgun. Jackhammer er vel fulltakts-hagle. Står jo forklart med våpenet at man bør passe på når man skyter, ellers står man med tomt magasin kjappere enn man kan si "pang". oi. seff er den det... er det AT som få semi auto shotgun da? den med tønna?
co2 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Engineer får semiautomatisk shotgun. Jackhammer er vel fulltakts-hagle. Står jo forklart med våpenet at man bør passe på når man skyter, ellers står man med tomt magasin kjappere enn man kan si "pang". oi. seff er den det... er det AT som få semi auto shotgun da? den med tønna? Haglene er totalt ubrukelige uansett, må springe så veeldig nærme. Og viss du skyter før det så ser de deg og skyter
Ozelot Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Noen norske servere har latt meg spille med opplåste våpen.
chokke Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Engineer får semiautomatisk shotgun. Jackhammer er vel fulltakts-hagle. Står jo forklart med våpenet at man bør passe på når man skyter, ellers står man med tomt magasin kjappere enn man kan si "pang". oi. seff er den det... er det AT som få semi auto shotgun da? den med tønna? Haglene er totalt ubrukelige uansett, må springe så veeldig nærme. Og viss du skyter før det så ser de deg og skyter pøh sprang foran 4 "terrorister" (MEC, liker å kalle dem terrorister, eller T og ct , neida) med hagle og tok 2 av de . følte meg stolt da
co2 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Engineer får semiautomatisk shotgun. Jackhammer er vel fulltakts-hagle. Står jo forklart med våpenet at man bør passe på når man skyter, ellers står man med tomt magasin kjappere enn man kan si "pang". oi. seff er den det... er det AT som få semi auto shotgun da? den med tønna? Haglene er totalt ubrukelige uansett, må springe så veeldig nærme. Og viss du skyter før det så ser de deg og skyter pøh sprang foran 4 "terrorister" (MEC, liker å kalle dem terrorister, eller T og ct , neida) med hagle og tok 2 av de . følte meg stolt da
Makky Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Er det bare jeg som sliter med å komme inn på "ranked" servere? Hvis jeg f.eks skal inn på en av ngt's servere, må jeg "hamre" med å prøve å logge inn...og etter 10 min så bare avslutter BF Er det noen annen metode å komme inn på servere enn den "lobbyen"? "all seeing eye" funker ikke på bf2 Kjipt, det programmet er seriøst bra!
MrLee Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Engineer får semiautomatisk shotgun. Jackhammer er vel fulltakts-hagle. Står jo forklart med våpenet at man bør passe på når man skyter, ellers står man med tomt magasin kjappere enn man kan si "pang". oi. seff er den det... er det AT som få semi auto shotgun da? den med tønna? Haglene er totalt ubrukelige uansett, må springe så veeldig nærme. Og viss du skyter før det så ser de deg og skyter pøh sprang foran 4 "terrorister" (MEC, liker å kalle dem terrorister, eller T og ct , neida) med hagle og tok 2 av de . følte meg stolt da på det mappet med ett flagg oppå ett bygg på en construction site, (det med den store media kula USMC skal beskytte (ifølge mission briefing), er det genialt å ha auto/semi auto shotgun... ligge rett ved trappa der og campe dem som prøver å komme opp til flagget du KAN ikke bomme på 2-3 meters hold
MrLee Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) ok, HVORDAN unlocker man? Har nådd Lance CPL nå, men finner ikke ut hvor man unlocker våpen? edit: nevermind, måtte bare logge ut og inn igjen.. Endret 29. juni 2005 av MrLee
kayennefetter Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Har ikke G3'en fulltakt? Trodde alle våpna var (så godt som) autentiske? Men god på avstand og kraftig, ja visst fanken. =) Bruker jo ikke fulltakt på G3 annet enn ved sjokkmagasiner da, det har liksom ikke like stor effekt i et spill som i virkeligheten. Hadde noen hoppa ut foran meg og tømt et sjokkmagasin fra en AG3 så hadde jeg nok pissa i buksa, men i et spill står man jo bare og tenker "pff, blodnabb". Hva er "sjokkmagasin"? og "fulltakt"? en slags dans? Mener bestemt også at G3 er kraftigere enn de andre våpnene i spillet. Og som i virkeligheten suger den den på full auto, og glitrer på enkeltsskudd.
JoeDohn Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hva er "sjokkmagasin"? og "fulltakt"? en slags dans? Err. Hva med å lese noen av de tjue svara etterpå? Er vel besvart i alle fall 4-5 ganger nå. Hvis ikke fulltakt er forklart så er det det samme som engelsk "full-auto".
Vice Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 (endret) Hvis jeg f.eks skal inn på en av ngt's servere, må jeg "hamre" med å prøve å logge inn...og etter 10 min så bare avslutter BF Ser ut som om BF2 minneforbruk stiger og stiger for hver gang man ikke får connected til en server. Trolig fører dette til at spillet kræsjer etter mange nok pålogginger som har feilet. Mao. minnelekkasje. Noe som ikke kom som uforventet i tidenes verste serverbrowser. Makan til slett og elendig arbeid finnes ikke. Noen bør miste jobben sin for å ha sluppet noe slikt dritt(browserdelen) ut på markedet. Endret 30. juni 2005 av Vice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå