Gå til innhold

Unlockable weapons, hvordan er de?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingen som har testet medic våpnet? hva syns dere om det?

Medic våpenet er svært godt synest jeg, siden det er medic jeg spiller mest så angrer jeg på at det ikke var det jeg valgte :hrm:

Har det unlocka medic-våpenet mulighet for full auto? Personlig liker jeg best de våpnene som har full auto/1 shot. Da kan jeg fyre av i korte salver, men kan samtidig gi tyngre dekkild om det skulle trenges.

 

eneste fordel med support våpenet er at det er 1shot 1 kill... men unøyaktig som helsikke... liker SAW bedre da...

 

Spilte support i går faktisk. Stemmer det du sier, traff ikke så mye :ermm: Men var noen ganger jeg la ned dekkild mot noen få motstandere mens lagkamerater løp frem. Traff lite, men når haugesvis av skudd hagler rundt øra, bruker de fleste å dukke unna, så resten av laget mitt kunne løpe frem uten å bli skutt på :D

Lenke til kommentar
AG3 er god :love:

 

- Ikke fullato ( kan være positivt)

Har ikke G3'en fulltakt? Trodde alle våpna var (så godt som) autentiske? Men god på avstand og kraftig, ja visst fanken. =)

 

Bruker jo ikke fulltakt på G3 annet enn ved sjokkmagasiner da, det har liksom ikke like stor effekt i et spill som i virkeligheten.

 

Hadde noen hoppa ut foran meg og tømt et sjokkmagasin fra en AG3 så hadde jeg nok pissa i buksa, men i et spill står man jo bare og tenker "pff, blodnabb".

Hva mener du med sjokkmagasin?

Lenke til kommentar

sjokkmagasin: Å få ett 20 skudds magasin tømt i din generelle retning på minst mulig tid...gir deg litt av ett sjokk :p

 

men seriøst... er beregnet for dekkild, for å få FI til å slenge seg i bakken... treffer du noen med det er det gull, men ikke forvent det ;)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Du kan og gå til battlefield2\python\bf2\stats og edit unlocks.py

 

Der det står defaultUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] forandrer du 0 til 1 kan du spille med unlocka kits i SP

Pass på, vist du brukar det online og EA finner det ut vil dei banne cd-keyen i ei veke.

er det ingen grunn for, fordi det ikke fungerer. Det er en serverside setting som overskriver, så det fungerer bare i SP...

Lenke til kommentar

i det norske forsvaret bruker oppklaringstroppene (dem som rydder fiendelige skyttergarver og slikt) følgende taktikk...først granat inn i neste skyttergravsseksjon..så er det å holde ag'en rundt hjørne uten selv å se rundt..hvorpå tømme et magasin inn der. Så rykke inn...samme gjentar seg helt til hele skyttergraven er "ryddet"

 

Funker sikkert utrolig bra det :thumbup:

 

Bare sånn for å skrive litt om sjokkmagasin hehe

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
i det norske forsvaret bruker oppklaringstroppene (dem som rydder fiendelige skyttergarver og slikt) følgende taktikk...først granat inn i neste skyttergravsseksjon..så er det å holde ag'en rundt hjørne uten selv å se rundt..hvorpå tømme et magasin inn der. Så rykke inn...samme gjentar seg helt til hele skyttergraven er "ryddet"

 

Funker sikkert utrolig bra det :thumbup:

 

Bare sånn for å skrive litt om sjokkmagasin hehe

Mye tøv her.. lurer fremdeles på hva han mente med sjokkmagasin.

 

Har vært noen år i hæren og det ordet har jeg enda ikke hørt om.

 

Hva er forskjellen på ett sjokkmagasin og ett standard 20 clip magasin til AG3'en?

 

Tror mest det er noen her som blander løsammunisjon med skarp ammunisjon, eller har sett for mange filmer.

Lenke til kommentar
i det norske forsvaret bruker oppklaringstroppene (dem som rydder fiendelige skyttergarver og slikt) følgende taktikk...først granat inn i neste skyttergravsseksjon..så er det å holde ag'en rundt hjørne uten selv å se rundt..hvorpå tømme et magasin inn der. Så rykke inn...samme gjentar seg helt til hele skyttergraven er "ryddet"

 

Funker sikkert utrolig bra det :thumbup:

 

Bare sånn for å skrive litt om sjokkmagasin hehe

Mye tøv her.. lurer fremdeles på hva han mente med sjokkmagasin.

 

Har vært noen år i hæren og det ordet har jeg enda ikke hørt om.

 

Hva er forskjellen på ett sjokkmagasin og ett standard 20 clip magasin til AG3'en?

 

Tror mest det er noen her som blander løsammunisjon med skarp ammunisjon, eller har sett for mange filmer.

Det han mente med sjokkmagasin, var at man enkelt og greit skyter hele magasinen ut på en gang..! Gir nok et lite "sjokk"

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Mye tøv her.. lurer fremdeles på hva han mente med sjokkmagasin.

 

Har vært noen år i hæren og det ordet har jeg enda ikke hørt om.

 

Hva er forskjellen på ett sjokkmagasin og ett standard 20 clip magasin til AG3'en?

 

Tror mest det er noen her som blander løsammunisjon med skarp ammunisjon, eller har sett for mange filmer.

I rekrutten (etter at vi hadde skutt med AG) spurte vi hva i helsike fulltakt-funksjonen var der for. (Noen foreslo for eksempel at den kanskje kunne vært effektiv hvis våpenet var montert fast.)

 

Befalet forklarte da nøyaktig det MrLee sa, og begrunnet det med mye den samme bruken som gamer73 nevnte. Han betegnet det som et "sjokkmagasin".

 

Som sagt så har dette pent liten effekt i spill hvor folk ikke tar merkbar skade av streifskudd. I Firearms (mod til Half-Life) så hadde medics en stri tørn med å bandasjere blødende soldater som hele tiden mistet helse på grunn av skuddsår. Savner dette litt i en sånn underholdende krigsgjenspeiling som BF2 ellers er.

 

Engineer får semiautomatisk shotgun.

Jackhammer er vel fulltakts-hagle. Står jo forklart med våpenet at man bør passe på når man skyter, ellers står man med tomt magasin kjappere enn man kan si "pang".

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar
Som sagt så har dette pent liten effekt i spill hvor folk ikke tar merkbar skade av streifskudd. I Firearms (mod til Half-Life) så hadde medics en stri tørn med å bandasjere blødende soldater som hele tiden mistet helse på grunn av skuddsår. Savner dette litt i en sånn underholdende krigsgjenspeiling som BF2 ellers er.

De som er medic vil nok gjøre annet også, enn å springe konstant rundt å lime sammen folk. Alltid noen som trenger noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...