jering Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Går det an å pinge MSN-kontakter? Eller fins det noen annen måte å finne ut IP-adressen deres på?
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Opprett en direkte kontakt med datamaskin deres, ved for eksempel å sende en fil. Gå inn i command, og skriv "netstat". Der str IP-adressen til vennen din, så fremt du har direkte kontakt med han.
jering Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 Opprett en direkte kontakt med datamaskin deres, ved for eksempel å sende en fil. Gå inn i command, og skriv "netstat". Der str IP-adressen til vennen din, så fremt du har direkte kontakt med han. Oki. Gjelder dette kun ved filutveksling eller også ved kun å chatte?
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Jeg er usikker på om det opprettes direkte tilkobling ved chat, regner med at det ikke blir det.
Bertelsen Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg får det ikke til å funke, kommer en hel haug med adresser, men ikke min kompis sin ip. Sender en fil til han igjennom msn.. Noen tips?
Dahl Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Den skal nok stå der, for det opprettes direktekontakt med maskinen hans når du sender filer. Sjekk om noen nye IP-adresser kommer opp etter at du har opprettet direktekontakt med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå