Gå til innhold

Om politiet hadde hatt "kontroll" i rundkjøringer?


PC^2020

Anbefalte innlegg

vell der tar du feil gitt , det er fult mulig og kjøre 2 biler og en buss i bredden der , kolektivfeltet går gjennom rundkjøringen , men det var ikke der jeg kresjet , hadde det vært der så er det ikke vært no problem for der er det 2 filer på utkjørselen av rundkjøringen

Det er sikkert mulig, men er mange busser som likevel ligger litt over i det midterste feltet når de skal rett frem fra sentrum mot Madla. Er bedre å bremse litt da enn å få bulket bilen.

 

 

Kollektivfeltet opphører før rundkjøringen fra både Madla og sentrum så det du sier der er feil. I rundkjøringen er det ikke noe kollektivfelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vell der tar du feil gitt , det er fult mulig og kjøre 2 biler og en buss i bredden der , kolektivfeltet går gjennom rundkjøringen , men det var ikke der jeg kresjet , hadde det vært der så er det ikke vært no problem for der  er det 2 filer på utkjørselen av rundkjøringen

Det er sikkert mulig, men er mange busser som likevel ligger litt over i det midterste feltet når de skal rett frem fra sentrum mot Madla. Er bedre å bremse litt da enn å få bulket bilen.

 

 

Kollektivfeltet opphører før rundkjøringen fra både Madla og sentrum så det du sier der er feil. I rundkjøringen er det ikke noe kollektivfelt.

vet det , men kolektiv feltet slutter for at folk skal kunne bruke feltet for og svinge til høyre , ble lært opp av jobben til og kjøre sånn , og han som lærte meg opp er sensor for fagprøvenevnda så jeg regner med han kan dette

Lenke til kommentar
Trur dere att dersom politiet hadde hatt kontroller i rundkjøringer hadde gjort at flere begynte å blinke ut? Eventuelt til venstre når en skal til venstre, og høyre når en skal til høyre..?

Er ikke så lenge siden Politiet hadde blinklyskontroll i en rundkjøring i nærheten

av meg. Tror de fikk inn en del penger i statskassen den dagen, ja. :!:

 

Om man blir flinkere å bruke blinklys om det blir flere kontroller spørs vel, men

mener at de som ikke klarer å bruke de stakkers lysene riktig burde tatt

seg et repitisjonskurs eller noe.

 

Mitt tips er; stol ikke på noen! :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...