Gå til innhold

Den lille medaljetråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, kjempe enkelt.. bare 18 kills...

5695835[/snapback]

Mhm, hadde 20kills og 150tickets igjen. Endte opp med positiv k/d, var faktisk bare 3 poeng unna å få medalje. Det hadde vært gøy med tanke på at jeg bare brukte kniven.

Skrevet

Klarte utrolig nok å få knivbadgen i dag jeg også, og så vips, fikk jeg veteran ;) Ganske moro, hadde ikke trodd at det skulle gå så "lett" da jeg først gikk inn for det.

Skrevet (endret)

5695835[/snapback]

Spiller du på horeservere er det lett :roll:

5695866[/snapback]

Har du den kansje..he? he?

Neida, EA official er gøy.

5696321[/snapback]

Nei, desverre. Jeg har basic, da jeg bare spiller på "skikkelige" servere.

Spill på f.eks en battlefield.no server. Da er det langt i fra enkelt.

Edit: Etter min mening, er man ute etter poeng og badges da spiller man på EA sine servere. Laaaange runder, og servere fulle av n00bs. Jeg spiller kun på battlefield.no, battlefield2.no, og en sjelden gang på TV2-serverene. Da dette er de serverene jeg kjenner til med høyest nivå.

Mye gøyere å kjempe og ha det gøy, en å eie n00bs og få poeng.....

Endret av Zevs.
Skrevet

5695835[/snapback]

Spiller du på horeservere er det lett :roll:

5695866[/snapback]

Har du den kansje..he? he?

Neida, EA official er gøy.

5696321[/snapback]

Nei, desverre. Jeg har basic, da jeg bare spiller på "skikkelige" servere.

Spill på f.eks en battlefield.no server. Da er det langt i fra enkelt.

Edit: Etter min mening, er man ute etter poeng og badges da spiller man på EA sine servere. Laaaange runder, og servere fulle av n00bs. Jeg spiller kun på battlefield.no, battlefield2.no, og en sjelden gang på TV2-serverene. Da dette er de serverene jeg kjenner til med høyest nivå.

Mye gøyere å kjempe og ha det gøy, en å eie n00bs og få poeng.....

5698376[/snapback]

Jeg tok både basic og veteran på bf.no metro. Basic tok jeg faktisk under en trening der vi var så få at vi spilte pub i stedet.

Skrevet

Det som er litt kjedelig med serverne til TV2 et at man skifter side etter hver runde. Det blir helt poengløst å danne en gruppe. Forstår ikke hvorfor de har valgt denne løsningen.

Skrevet
Det som er litt kjedelig med serverne til TV2 et at man skifter side etter hver runde. Det blir helt poengløst å danne en gruppe. Forstår ikke hvorfor de har valgt denne løsningen.

5698647[/snapback]

Det er det eneste som er positivt med TV2. Siden jeg har en relativt god pc, kommer jeg ofte inn først og kaprer et fly.

Skrevet

5698647[/snapback]

Det er det eneste som er positivt med TV2. Siden jeg har en relativt god pc, kommer jeg ofte inn først og kaprer et fly.

5699649[/snapback]

Jeg har langt dårligere PC en deg, det er til og med laptop. Jeg får også nesten alltid fly.

Skrevet

5698647[/snapback]

5699649[/snapback]

Jeg har langt dårligere PC en deg, det er til og med laptop. Jeg får også nesten alltid fly.

5699893[/snapback]

Mh, men jeg har sånn "bug" at jeg alltid spawner lengst mulig unna flyet. Har ikke sjans hvis jeg ikke er først inne.

Skrevet
Fikk første expert badgen i dag; knife combat. Synd det er den enkleste av dem.

5695781[/snapback]

Kan du gi meg en guide? :roll:

Har basic knife, å det var et jævla slit bare :!:

5700579[/snapback]

Ok, det jeg gjorde:

Gå inn på en EA Official server (NB: Viktig) som kjører Sharqi 64p og har relativt få spillere (20-30). Hvilket lag du tar er egentlig det samme. Så er det viktig å unngå de virkelig store folkemassene. Snik deg rundt og ta ut supporthorer (Ligger på nesten hvert hjørne), ha ditt eget squad og mas om UAV (Hjelper deg masse).

Er vel tre kit som anbefales: Medic (Kan heale deg selv), assualt (f2000+flashbang) og sniper (drakten ligner for alle lag, ofte vil ikke fienden legger merke til deg).

Skrevet

5698647[/snapback]

5699649[/snapback]

5699893[/snapback]

det som er det viktigste er vel egentlig RAM :) merker at jeg ofte får fly nå som jeg ahar 2gb.. noe som også du har ifølge spec i profilen :)

Skrevet

Hm, maskinen min er ikke spesielt rå, men likevel har jeg en kjekk tendens til å komme svært raskt inn på servere. Virker som om spillet laster inn veldig mye raskere når man har vært innom en annen bane før, men da skulle jo isåfall andre ha fordel av det også :dontgetit:

(Ikke at jeg misliker det, :p )

Skrevet

hadde det også slik da jeg satt med 1gb for ett par uker siden :) men jeg fikk skjeldent fly uansett.. nå derrimot!

til han som sa at Knife bagde er den enkleste:

har du prøvd M16 på EA sine servere?? hadde oppimot 50 kills men fikk forferdelig mange minus poeng fordi jeg ville fly mot slutten :/ barret + bulletproof glass = Love.

fiksa kniv medaljen igår også.. var riktignok arrangert mellom meg og fetteren min men det var deilig å få det overstått uansett :)

Skrevet
hadde det også slik da jeg satt med 1gb for ett par uker siden :) men jeg fikk skjeldent fly uansett.. nå derrimot!

til han som sa at Knife bagde er den enkleste:

har du prøvd M16 på EA sine servere?? hadde oppimot 50 kills men fikk forferdelig mange minus poeng fordi jeg ville fly mot slutten :/ barret + bulletproof glass = Love.

fiksa kniv medaljen igår også.. var riktignok arrangert mellom meg og fetteren min men det var deilig å få det overstått uansett :)

5705673[/snapback]

Jess, du har skjønt det :nei:

Man skal liksom ikke jukse seg til medaljer heller da, man skal fortjene dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...