Gå til innhold

Den lille medaljetråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte på hvilken server? Tror jeg aldri har spilt så lenge som 40 min. på en runde. Og dermed har jeg hatt litt problemer med å klare det ene og det andre merket.

Skrevet

Mener å huske at det var battlefield.no "Favoritter" serveren på dragon valley. Store avstander, rundt 40 spillere og 300 tickers (og 1times limit)

• 5 uker senere...
Skrevet
Tenkte på hvilken server? Tror jeg aldri har spilt så lenge som 40 min. på en runde. Og dermed har jeg hatt litt problemer med å klare det ene og det andre merket.

5503450[/snapback]

Den lengste jeg har hvert med på var strike at karkand på tv2 sin server for 5-6 dager siden. Holdt på i ca. 1 timer 15 minutter, det tok jo aldri slutt...

Det kan ha noe med at serveren krasjet når jeg skulle inn, ble kastet ut igjen med en gang. Gikk inn med en gang igjen og da var det ikke mange som logget seg på tror vi var under 20 mann i nesten en time og det bølget fram og tilbake. Og jeg fikk "Staff Officer Ribbon" og "Meritorious Unit Ribbon" med et minutts mellomrom (25 og 26min for å få dem) og vi spilte i da 45-50 minutter etter det...

Og klarte å karre meg over 10 000 poeng også etter et langt opphold med spilling. Men nå er jeg i gang igjen og har vel ca. 10-11 timer den siste uka...

Skrevet

Knife badge tok jeg på Karkand 64 player mode. Om jeg ikke husker feil så ligger muligheten til rette på venstre flanke hvor fi spawner sett fra amerikanernes ståsted. Men det gikk noen runder før jeg lyktes. Man kan jo selvfølgelig diskutere om dette var en feig måte å ta badge på...

Skrevet
Har bare enn sånn eg  :blush:  ( men så spiller jeg aldri pcspill da så, hehe )

5665311[/snapback]

Jeg har også en slik en, bare at min er finere... ;)

Kretsmesterskap i skiskyting.. gull og greier ( ser sånn ut i alle fall..)

Skrevet
Har bare enn sånn eg  :blush:  ( men så spiller jeg aldri pcspill da så, hehe )

5665311[/snapback]

Jeg har også en slik en, bare at min er finere... ;)

Kretsmesterskap i skiskyting.. gull og greier ( ser sånn ut i alle fall..)

5665991[/snapback]

Ohh.. nice... ( men tror det ikke før jeg får se det.. ) ;)

Skrevet

Markaren er fra stryn, seff er ham med på skiskyting. :roll:

Kan godt ta bilde av premien eg fekk på G-sportlekene på lillehammer. Der eg vann på 800m. Stevne der alle dei beste fra norge i friidrett er vanligvis. ;)

Skrevet

Når vant du der?? og hva er tiden din?

Jeg har en del gull på friidrettsbanen jeg og. har vel 4 nm gull i friidrett, ( 3 stafetter, men det teller!) og en nm gull i karate :cool:

Skrevet

Sånn ser det ut nå om dagen...

6 gull, 10 sølv og 11 bronse. Ligger alttid bra ann i starten men så har jeg en tendens til å falle ned på 4,5 og 6 plass på slutten, litt lei akkurat det for å si det sånn.

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet (endret)

Her er mitt, la akkurat merke til at jeg ikke har tatt pistolbadgen (expert that is) enda :hmm: Dette skal det gjøres noe med!

Endret av Slettet-dUuoCe48tm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...