Gå til innhold

Den lille medaljetråden!


Anbefalte innlegg

Hvorfor den er merkelig?

Tiden tilsvarer 6510s og 518kill på den tiden gir et kill per 12.57s.

Hvis vi tar gjennomsnittlig tap av tid ved død på 10s (stor andel revive) mister han i tillegg 1060s (over 17min). Det vil igjen si at fyren har et kill hvert 10.62s og det er vel litt over gjennomsnittet vil jeg tro..

Er han kanskje usynelig siden han kan fly rundt som etn demon og knive ned i ett sett?

 

 

Med det samme jeg er ute med kalkulatoren..

Markaren, mulig du er #3 i norge på total score. Spillet kom for 60 dager siden og du har ifølge statssiden din spilt 242timer! Tohundreogførtitotimer!! Det er over fire timer HVER ENESTE dag siden spillet kom ut. Du må ha et utrolig interessant liv.. :thumbup:

Endret av Mozze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor den er merkelig?

Tiden tilsvarer 6510s og 518kill på den tiden gir et kill per 12.57s.

Hvis vi tar gjennomsnittlig tap av tid ved død på 10s (stor andel revive) mister han i tillegg 1060s (over 17min). Det vil igjen si at fyren har et kill hvert 10.62s og det er vel litt over gjennomsnittet vil jeg tro..

Er han kanskje usynelig siden han kan fly rundt som etn demon og knive ned i ett sett?

 

 

Med det samme jeg er ute med kalkulatoren..

Markaren, mulig du er #3 i norge på total score. Spillet kom for 60 dager siden og du har ifølge statssiden din spilt 242timer! Tohundreogførtitotimer!! Det er over fire timer HVER ENESTE dag siden spillet kom ut. Du må ha et utrolig interessant liv..  :thumbup:

Ser ut som min knife stats faktisk..... Hvorfor er den sånn? Jo, det er fordi du springer ikke med kniven! Du tar den fram kun når du skal drepe!

 

Ja, jeg har et intressant liv. Anyway, spillet kom for 70 dager siden, og det bli ca. 3 timer hver dag, spiller litt etter jeg har kommt fra skolen, litt om kvelden, og JA, jeg innrømmer at det ble litt mye etter release.. SOMMERFERIE!

Men nok om det..

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Kult Markaren - hva var det som skulle til for å få den Good conduct ribbonen igjen.....?

Thjihi 250 global hours+ småting

 

*Inn å låse opp M95*

 

Hmm.. I følge statsen ha hann her spillt i 1 1/2 år?

http://bf2s.co.uk/player.php?pid=44542941

 

OMG cheater.. Han har medaljen man trenger 6000? spilletimer for.

Endret av Markaren
Lenke til kommentar

Muligens et dumt spørsmål.. men må jeg spille på ranked servere for få noe annet enn 0 på Stats? Det skjer liksom ingenting der. Bare 0.. 0.. 0.. overalt.

 

har nettopp begynt å spille.. ;)

 

 

Edit;

 

Tar det veldig lang tid å logge seg inn på profilen eller er det bare hos meg? Tar evigheter..

Endret av Howard B
Lenke til kommentar
Jepp, jeg har lasta ned patchen Battlefield 2 v1.02 (16.3MB), men får "Patching  failed" så får ikke installert den. Får vel kanskje ta å installere spillet på nytt og prøve igjen.

Det må nok til mer en det.. Om du har ÅØÆ i brukernavnet på PCèn så vil den ikke funke! Lag ny bruker på PCèn for så å innstaler den der..

 

Du kan få mer hjelp med andre, finnes andre topicer om emnet.

 

M95 :love:

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Ja, fikk denne og Good conduct ribbon nå nettopp :p

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, føler meg så dum.. Det var en som på chatten som sa

alt+F4 all unlocks!!

Jeg trykte jeg.. :blush: 40 poeng til Staff officer. *Inn å spille*

 

Ble nettopp staff officer :w00t:

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, føler meg så dum.. Det var en som på chatten som sa

alt+F4 all unlocks!!

 

Ingenting å skamme seg over. Det er vanvittig mange som går på den. Det tøffeste er når de logger på igjenn og sier at vinduet bare lukket seg og alle sier tilbake prøv igjenn. Er faktisk noen som har gått på den tre til fire ganger før en eller annen tulling forklarer spøken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...