Gå til innhold

Hvordan er dine innstillinger i BF2 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere alle, jeg bare lurte på om det var noen som hadde funnet den optimale måten å spille BF2 på ?

Da tenker jeg på hva du stiller inn grafikken på og hva slags hardware du da har?

Jeg selv har en AMD 64 3000+ med 1 GB ram og GeForce 6800ULtra, Spiller da med 1280*960 med alt på High utenom Lightning = Medium og AA x2... Da glir d fint for meg. Har også innstallert den nyeste Nvidia driveren 77,72... Spiller da på servere med god ping har selv en 4 mbits linje.......

Hva med deg ? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjører 1024 * hva det nå er med alt på medium samt ikke noe AA

Har:

Intel P4 2,4 gHz

1024 mb rd-ram

Geforce 6800GT 128 mb

Nextgentel: Echo 8000/875

Skrevet
1280x1024, det meste på high, og noe på medium.

Specs:

AMD 64 3400+

2 x 512mb ram

Sapphire X800XL.

1280*1024, alt på high, ingen AA (enda ;))

Specs:

A64 3000+

2x 512mb PC32000

Sapphire X800pro

Fungerer fint, men etter å ha avsluttet spillet er maskinen treg som en lus på en tjærekost...

Skrevet (endret)

1280x1024, high, ikke noe aa eller hva det heter.

Spec:

AMD 64 3500+

1 gig ram

Sapphire Radeon X800XL

Jeg spiller på servere som jeg får 20-70 i ping, men allikevel føler jeg at spillet ikke går helt smurt :(

Endret av Overdox
Skrevet
1280x1024, high, ikke noe aa eller hva det heter.

Spec:

AMD 64 3500+

1 gig ram

Sapphire Radeon X800XL

Jeg spiller på servere som jeg får 20-70 i ping, men allikevel føler jeg at spillet ikke går helt smurt :(

joa men grafikklagg og pinglagg er to forskjellige ting...

Skrevet (endret)
Vil demoen og selve spillet ha like systemkrav?

og

er grafikken bedre på selve spillet, i forhold til demoen?

ja og nei...

noe som i og for seg er logisk nok... Hvorfor utvikle to forskjellige spill, hvorav en kun som demonstrasjon av det andre spillet.......

Endret av Mr.Garibaldi
Skrevet (endret)

P4 2.6 Ghz

512 ram

Ati Sapphire 9600 PRO 128 mb

Kjører alt på medium på demoen.

Noen som har peiling på om skjermkortet mitt vil holde til "the real ting" ?

Har hørt om noen som har spillt på high i demoen, men det har visst ikke gått så veldig bra i selve spillet.

Endret av Røvenskiold
Skrevet (endret)

1280x960

ellers er alt på high, jeg likte grafikken bedre på 2x AA enn på 4xx AA, da alt ble helt utydelig på avstand med 4x.. ellers har jeg obligatorisk inverted styring på helikopterene og på flyene. :)

edit: glemte hw`en min.. :blush:

A64 s939 3500+

1,5gb ram

pov 6800gt

den nærmer seg 1års bursdagen sin, men klarer seg sykt bra i spill enda.. :love:

Endret av nord
Skrevet

1600x1200, alt på High og lyd på ultra high + 2x AA, går like glatt som en barnerumpe. Dette er vel å merke i singeplayer ;)

Har ikke fått testet multi enda da linjen er på plass på mandag, så regner med jeg må senke kravene litt da, men vi får se.

AMD 3200+

1 gig ram + X800XL

Skrevet

I singleplayer kjører alle som en drøm! Det er i multiplayer problemene oppstår! OG det får meg til å tenke på dårlige servere. Eventuelt dårlig utviklete server programmer fra EA sin side. Tror dette vil bedre seg i patcher...om IKKE det gjør det så er det fryktelig trist...

Skrevet
1280*1024

high på alt

ingen AA (så langt.. venter på 5.7)

amd 64 3800+

X800XT PE

Og FPS i multiplayer? kan du gi en range? Så skal vi se....jeg har jo omtrent helt lik HW som deg så. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...