bjornmagnus Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hajsann.. Noen som har en fin guide for reputation eller? Jeg vil bli Exaulted hos IF slik at jeg kan få meg epic RAM til min NE rogue. Er det noen mobs som gir rep. til IF eller blir det kune runecloth grinding på meg? Hvor er de beste stedene for en rogue å grinde runecloth btw?
Gnurk Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hvor er de beste stedene for en rogue å grinde runecloth btw? Ogres i Deadwind Pass er brukbart for Runecloth, vil du ha litt mer igjen for innsatsen så ville jeg prøvd "Tyr's Hand" sørøstlige Eastern Plaguelands, level 53-57 elites der, dropper mye cash, items + runecloth. Er vel de jeg kommer på sånn i farten. Har ingen anelse om noen reputation guide riktignok ^^
uberhunter Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Tyrs Hand er oppskrytt Jeg har grinda der i 6 timer elns nå og eneste jeg har fått er crappy grønne items med +str og +spirit... Ogres i deadwind anbefales sterkt, tjente 300g på 3-4 dagers grinding, og ikke sånn superhardcore grinding heller Masse runecloth og en 16 slots
dice1337 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 er en guide på http://wow.allakhazam.com/ lag en direktelink da, har store vanskeligheter med å finne den
chokke Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) sia er nede hos meg nå Men skal fikse direkte link, og nederst på menyen er det noe som heter guider. EDIT her Endret 24. juni 2005 av chokke
mellowmike Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=398
bjornmagnus Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Okay.. Takk for hjelpa.. men kan night elves bruke Ram som mount?
Bytex Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg sliter med en mission i Desolace. Skal få to av centaur-stammene til å krige, og må da bort til den andre stammen og drepe dem helt til den første stammen respekterer meg. Vel. Jeg dro og slakta de helt til jeg ble Unfriendly med deres faction. Så bare stoppa det opp. Navnene på alle sammen ble orange, ingen angriper meg, og jeg får ikke lov å angripe noen av de. Deres aggro-status er rød, men ingenting jeg gjør får de til å slåss..den andre stammen vil fortsatt ha mere "respect", og jeg fatter ingenting. Har nesten gitt opp hele mission, som er synd siden den er rundt min egen level (30-35)
FOOrK Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Tyrs Hand er oppskrytt Jeg har grinda der i 6 timer elns nå og eneste jeg har fått er crappy grønne items med +str og +spirit... Ogres i deadwind anbefales sterkt, tjente 300g på 3-4 dagers grinding, og ikke sånn superhardcore grinding heller Masse runecloth og en 16 slots hvordan greide du 300g på 3-4dager??
mellowmike Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Tyrs Hand er oppskrytt Jeg har grinda der i 6 timer elns nå og eneste jeg har fått er crappy grønne items med +str og +spirit... Ogres i deadwind anbefales sterkt, tjente 300g på 3-4 dagers grinding, og ikke sånn superhardcore grinding heller Masse runecloth og en 16 slots hvordan greide du 300g på 3-4dager?? han er sikkert hardcore gold-farmer
uberhunter Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Min hemmelighet Neida, var på lan, farmet hele lanet, 2 ganger gjorde jeg document run, tjente 20g pr run Så det ble en del penger til slutt.
mellowmike Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Min hemmelighet Neida, var på lan, farmet hele lanet, 2 ganger gjorde jeg document run, tjente 20g pr run Så det ble en del penger til slutt. document run? tell me abuot it!
FOOrK Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Min hemmelighet Neida, var på lan, farmet hele lanet, 2 ganger gjorde jeg document run, tjente 20g pr run Så det ble en del penger til slutt. document run? tell me abuot it! tell me2
MindTooth Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Okay.. Takk for hjelpa.. men kan night elves bruke Ram som mount? Ikke enda, men etterhvert som det kommer flere alliance quests! Så skal du kunne få ram som night-elf..
bjornmagnus Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Er det ikke bare å gjøre den "Runcloth questen" 100000 ganger?
Canute Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Stemmer det bjornmagnus. Du får 50 reputation for hver gang du leverer inn og du trenger 12000 fra honored til revered, og 21000 fra revered til exalted, så du må levere inn 660 stacks me Runecloth (det er mer enn du kanskje tror).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå