Gå til innhold

Reputation guide noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hajsann..

Noen som har en fin guide for reputation eller?

Jeg vil bli Exaulted hos IF slik at jeg kan få meg epic RAM til min NE rogue.

Er det noen mobs som gir rep. til IF eller blir det kune runecloth grinding på meg?

Hvor er de beste stedene for en rogue å grinde runecloth btw?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor er de beste stedene for en rogue å grinde runecloth btw?

Ogres i Deadwind Pass er brukbart for Runecloth, vil du ha litt mer igjen for innsatsen så ville jeg prøvd "Tyr's Hand" sørøstlige Eastern Plaguelands, level 53-57 elites der, dropper mye cash, items + runecloth. Er vel de jeg kommer på sånn i farten.

Har ingen anelse om noen reputation guide riktignok ^^

Skrevet

Tyrs Hand er oppskrytt :p Jeg har grinda der i 6 timer elns nå og eneste jeg har fått er crappy grønne items med +str og +spirit... Ogres i deadwind anbefales sterkt, tjente 300g på 3-4 dagers grinding, og ikke sånn superhardcore grinding heller Masse runecloth og en 16 slots :)

Skrevet

Jeg sliter med en mission i Desolace. Skal få to av centaur-stammene til å krige, og må da bort til den andre stammen og drepe dem helt til den første stammen respekterer meg. Vel. Jeg dro og slakta de helt til jeg ble Unfriendly med deres faction. Så bare stoppa det opp. Navnene på alle sammen ble orange, ingen angriper meg, og jeg får ikke lov å angripe noen av de. Deres aggro-status er rød, men ingenting jeg gjør får de til å slåss..den andre stammen vil fortsatt ha mere "respect", og jeg fatter ingenting. Har nesten gitt opp hele mission, som er synd siden den er rundt min egen level (30-35)

Skrevet
Tyrs Hand er oppskrytt :p Jeg har grinda der i 6 timer elns nå og eneste jeg har fått er crappy grønne items med +str og +spirit... Ogres i deadwind anbefales sterkt, tjente 300g på 3-4 dagers grinding, og ikke sånn superhardcore grinding heller Masse runecloth og en 16 slots :)

hvordan greide du 300g på 3-4dager??

Skrevet

hvordan greide du 300g på 3-4dager??

han er sikkert hardcore gold-farmer :p

Skrevet
Min hemmelighet :) Neida, var på lan, farmet hele lanet, 2 ganger gjorde jeg document run, tjente 20g pr run :) Så det ble en del penger til slutt.

document run? tell me abuot it!

Skrevet
Min hemmelighet :) Neida, var på lan, farmet hele lanet, 2 ganger gjorde jeg document run, tjente 20g pr run :) Så det ble en del penger til slutt.

document run? tell me abuot it!

tell me2 :thumbup:

Skrevet
Okay.. Takk for hjelpa.. men kan night elves bruke Ram som mount?

Ikke enda, men etterhvert som det kommer flere alliance quests! Så skal du kunne få ram som night-elf..

Skrevet

Stemmer det bjornmagnus. Du får 50 reputation for hver gang du leverer inn og du trenger 12000 fra honored til revered, og 21000 fra revered til exalted, så du må levere inn 660 stacks me Runecloth (det er mer enn du kanskje tror).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...