Gå til innhold

Reputation guide noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant nå ut at man kan grinde i Alterac valley, battlegrounds og bli exaulted der istedet.

Hvordan blir man det, når jeg plukker opp stasj, må jeg ha en quest for å levere de, eller kan man bare gå å levere tinga sånn som man gjør med Argent dawn tinga, scourgestones etc.

Hvor leverer jeg isåfall disse tinga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er exalted med Alterac Valley, og har mounten.

De eneste items som blir med deg når du forlater BG, er Forsaken Heart, Tauren Hoof, Orc Tooth og Troll Mojo. Armorscraps, Storm Crystals og de medaljene forsvinner om du forlater.

Tauren Hoof, Troll Mojo, Orc tooth, Armor Scraps og Storm Crystals leverer du i allialce-byen. Du får 10 reputation per item, unntatt Armor Scraps, som gir deg 10 rep per 20. Forsaken Hearts leveres til en kar som patruljerer rundt omkring på alliances halvdel av AV.

Viktig å merke seg:

-Om Armor Scraps-kisen dør, dør han for godt. Da kan du bare vendore dine armor scraps, til utrolige 2s per stack.

-Druidene som skal ha Storm Crystals forsvinner når nok krystaller har blitt levert inn. De har ca. 1 times respawntid.

-Forsaken Hearts-kisen dør også for godt om han blir drept.

Alle questene er repeatable. Du får reputation med Darnassus når du leverer inn Troll Mojo, Gnomeregan Exiles på Tauren Hoof, Ironforge ved Orc Tooth og Armor Scraps, Stormwind ved Forsaken Heart. Storm Crystals husker jeg ikke.

Brukte 4-5 dager totalt, ninjaloota nesten alt.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Hva bør jeg, som lvl 41/42, gjøre for å få opp reputation til IF? Jeg vil ha Ram!

Noe sted jeg bør grinde, eller noe annet?

Takker ydmykt for svar :blush:

Edit: Jeg er en NE Druid, med Honored status og 3900 reputation points

Endret av kristteo
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Noen som har en guide til å bli exalted med alterac valley?

Skrevet

Skal du ha mye runecloth bør du dra til Heartglen i Western Plaguelands, der kan du dra med deg 20-30 mobs og AoE de til døden...

Tjente vel ca 100 runecloth på ganske kort tid, men dette er kun for mage, btw du bør ha 2-3 og 1-2 healers.

For deg som rogue foreslår jeg Deadwin Pass som tidligere nevnt i tråden, eller Tyr's (Kan bli litt kjedelig der da, men :roll: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...