Gå til innhold

Hvordan få opp minnekort til mobiltelefon på pcen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt et Magu 2gb multimediacard til min Siemens SX1 fra nettbutikken Mobiltec24.

Jeg har også kjøpt en USB 2.0 minnekortleser fordi det skal gå raskere å overføre videoklipp og musikk fra pcen til mobiltelefonen gjennom denne.

Problemet mitt er at jeg når jeg har koblet til minnekortleseren og kortet kan jeg se "removable disk e:/" men jeg får ikke opp inneholdet fra pcen. Jeg har både prøvd å dobbeltklikke, og høyreklikke men det er akkurat som at den henger seg.

Først formatterte jeg multimediacardet på mobiltelefonen, deretter ga jeg det nytt navn. Jeg la også inn et par mp3-filer på kortet for at kortet ikke skulle være helt tomt.

Jeg testet den samme minnekortleseren med mitt gamle 256 MB multimediacard og da kom innholdet opp av seg selv med en gang, "Open Folder" osv.

Hva kan jeg gjøre for å få dette til å fungere? Jeg vil altså overføre flere større filer fra pcen til multimediacardet via denne minnekortleseren.

Håper noen her kan komme med et par verdifulle råd... Håper ikke det er noe galt med kortet... Som sagt, minnekortleseren er det i hvertfall ikke noe galt med siden det fungerer på det andre kortet.

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Behøver naturligvis ikke være noe galt me kortleseren din men at den kanskje ikke takler såpass store kort kan jo være en mulighet;)

Mvh Robin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...