Gå til innhold

Legge til noen servere i favoritter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke med ingame browsern. Jeg bruker ark og penn og skriver ned alle gode iper.

Ark.....? Penn......? :dontgetit:

Funker ikke Allseeingeye eller hva søren det heter?

Skrevet

Enig.. selv en så grei ting som å sortere på ping funker dårlig til meg, ofte rapporteres mange servere med 0 i ping, no som seff ikke er tilfellet. Derfor må man bla mye nedover listen og da den er som SIRUP så blir det rett og slett slitsomt. Legg det en heller ufunksjonell browser som ikke engang lar deg lagre favoritter så blir det hele ett strev å bare kunne connecte til et game.. Ofte funker ikke søke funksjonen heller, f.eks søker etter ".no" og det står servers listed: 5 når ingen dukker opp på lista. Dermed er det restart og prøve helt til man får den fram.. gurgle..

Skrevet
Ikke med ingame browsern. Jeg bruker ark og penn og skriver ned alle gode iper.

Da var vi plutselig to....

Tre..

Tørner snart av ingame lista...har jeg bedt om de fulle serverene? nei! krysset jeg av for å slippe? ja!

Skrevet

Hvorfor kan ikke BF2 funke i gamespy? Gamespy er utrolig bra med å kunne velge land og ping og alt det der. Noen som vet hvorfor det ikke funker? BF2 sponser jo til og med gamespy......

Skrevet

All-Seeing Eye støtter ihvertfall BF2. Støtten kom visst 17. Juni.

Gamespy skal da også støtte BF2? Du får jo tilogmed tilbud om å installere Gamespy under BF2 installasjonen. Prøv å oppdaterte Gamespy om det ikke fungerer som det skal!

Skrevet
Hvordan virker All-Seeing Eye? Man finner en server og så trykker man på den så åpner bf2 seg og joiner den serveren automatisk?

Jupp! Kan anbefale den fremfor gamespy. Den er rask, enkel og pålitelig. Mao en fin server browser. No offence, men jeg synes gamespy er blitt "bloatware"

Skrevet
Jupp! Kan anbefale den fremfor gamespy. Den er rask, enkel og pålitelig. Mao en fin server browser. No offence, men jeg synes gamespy er blitt "bloatware"

Ja veldig enig i det, etter at det ble Gamespy Arcade har ikke Gamespy vært det samme som det var før.

ASE kan forresten lastes ned fra http://gamesdomain.yahoo.com/ase/register for de som er intresserte. Anbefales på det sterkeste!

Kan filtrere servere på land, ping, full/ikke full osv.. Har også muligheter for favorittlister, noe som er meget praktisk. Greit å slippe å starte hele BF2 for å lete etter servere er det også.

Skrevet

Huff.. det her ble litt teit :S

Anbefale et program som ikke virker helt enda. Hadde ikke testa å joine en server med ASE når jeg skrev postene mine, regnet bare med det fungerte. Leste noe om at det skulle legges til støtte for eksterne game launchers i første patchen som kommer til BF2... får bare håpe den kommer fort da!

Skrevet
Det virker ikke :(

Jeg finner masse servere osv, men når jeg prøver å joine kommer det at ASE could not join elns

det er pga innloggingsskjermen til BF:2 ...ASE kan ikke logge deg inn automatisk og så inn på serven!

Men det du kan prøve er å kjøre spillet, logge deg inn..og heller alt-tab deg til ASE og prøv å koble deg opp til server da! Gi tilbakemelding..

Skrevet
gamespy funker ikke heller..jeg har prøvd alt....noen av dere som har fått det til?

Serriøst? Den Gamespy Arcade versjonen som kom med BF2 du har prøvd da eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...