JoeDohn Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Er det sånn at en DPS-warrior er buttfucked på høy level/endgame? Skjønner jo at den defense-specca warrior er den beste tanken man får, men det kan da ikke bety at ingen trenger en kriger med arms/fury-build? Er 40 for øyeblikket (nettopp fått MS og alt er fryd og gammen), og kjører 2h axe (Whirlwind Axe). Sweeping Strikes sammen med Cleave er en favoritt, og jevnt over mye bruk av MS og Execute gir bra med skade. Er det overhodet ikke bruk for slike Warriors endgame?
Omar Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Warrior er en av de viktigste klassene i endgame. Du trenger ikke være Defensive specced i UBRS/lbrs/strat/scholo/dm. I MC og Onyxias lair burde MT være def specced, men det er ikke et must at alle warriorene er det.
PoleCat Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) Kan iallefall si at på mitt realm er det så godt som umulig å få være med i UBRS/LBRS/Strat/Shcolo/BRD om man ikke har tenkt å ha på seg skjoldet og def.stancen, til og med i 10-manns. Jeg er så møkk lei av å tanke, at da uteblir jeg heller og gjør andre ting i stedet. Har fått lov å gjøre "som jeg ville" en gang i et BRD-run (da vi allerede hadde 2 tanker), og det er min kjekkeste instance-opplevelse så langt i spillet. Endelig kunne jeg for en gangs skyld slippe ned skuldrene, ha det gøy og ikke ha ansvar for hele gruppen. Sier ikke at jeg ikke liker dette, men for øyeblikket er jeg bare dritt lei, da det er samme suppa om og om og om igjen. Tror folk kanskje undervurder hva en offensive warrior kan gjøre i en gruppe (om man allerede har tank(s) fra før seff), da man kan gjøre veldig mye skade, og på samme tid dra aggro til seg om ting skulle skjære seg (på grunn av høy armor og mye hp uansett). I PvP er du så godt som toast (1vs1) om du ikke går cookie-cutter eller en fin fury-build. EDIT: Er 60 Human Warrior på Daggerspine Endret 23. juni 2005 av PoleCat
OscarWoHA Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 En warrior i guildet kjører Arcanite Reaper og agility/strenght/+crit % gear. Ubuffa ligger han på ca. 30% crit-chance og med buff har han utrolig 36%. Skal hilse og si warriors kan gjøre skade. Når vi har nok tanks i MC, bruker vi han som dps-guru. Han ligger i toppen og kjemper mot Rogues. Crittene han gjør er utrolige.
PcT Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Er nesten umulig å bli akseptert i en gruppe som dps warrior :S selvom det er fakta at en bra warrior outdpser en rogue.. Folk tenker liksom litt gammeldags
anon12234 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) fikk tilbud om å bli Main tank i guildet. men det innebærer å være delvis defence speccet. 31/5/15........ dette er for å tanke i mc og onyxia...... tror egentlig kun maintank i et guild trenger å være defspeccet. men respeccing kommer ikke til å være noe problem eter neste patch. gratis Endret 23. juni 2005 av Henrik2k
Thraze Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Er nesten umulig å bli akseptert i en gruppe som dps warrior :S selvom det er fakta at en bra warrior outdpser en rogue.. Folk tenker liksom litt gammeldags Akkurat det du sier der er umulig uten at rogue'en suger. Men warriors kan gjøre masse skade, bare ikke like mye som en rogue. En defence speccet warrior er egentlig ubrukelig, ettersom en bra 31/20 arms/fury warrior tanker like bra, ja også i MC (må seff bruke skjold & 1-hånds + def stance)
nd4spd Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) men respeccing kommer ikke til å være noe problem eter neste patch. gratis Sikker? Endret 23. juni 2005 av nd4spd
Taykun Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 En horde guild på servern min brukte en MS warrior til maintank på onyxia.. Prot specced warrior er bedre, men funker uten. I endgame instancer er MS warriors gode damage dealere. En i guilden min ligger oppe blant roguene på damage med arcanite reaper. Riktignok under de fleste gode roguene, men er der oppe. Er ikke nødvendig med mere enn en prot warrior eller 2 i et raid (helst 2). En dps warrior klarer fint å offtanke diverse ting uten å ha 51 poeng i protection.
uberhunter Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Level 60 warriors med Arcanite Reaper eller bedre våpen som er MS specca dealer SINNSYKT med damage. Og dette skjer konstant, noe som eier ræva av det meste i molten core i og med at mager trenger mana osv. Dessuten er det ikke så farlig om de klarer å få aggro, de tåler ræva av seg uansett
M@R7!N Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) Vel, i MC tåler du vel 2-3 slag og du er dau Fikk oppleve ca. det i Ubrs idag "blabla crits you for 1385. blabla crits you for 1955") Har Icebarbed Spear, 23% critchance og 800attackpower med Bs, så jeg gjør en god del dmg (Ice barbed spear er nesten like god som reaper, bare nesten ) Endret 23. juni 2005 av M@R7!N
aemil Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 men respeccing kommer ikke til å være noe problem eter neste patch. gratis Sikker? --Warriors Due to significant talent changes, Warriors will have all talent points refunded and can be respent.
Champ Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Kan iallefall si at på mitt realm er det så godt som umulig å få være med i UBRS/LBRS/Strat/Shcolo/BRD om man ikke har tenkt å ha på seg skjoldet og def.stancen, til og med i 10-manns. Jeg er så møkk lei av å tanke, at da uteblir jeg heller og gjør andre ting i stedet. Har fått lov å gjøre "som jeg ville" en gang i et BRD-run (da vi allerede hadde 2 tanker), og det er min kjekkeste instance-opplevelse så langt i spillet. Endelig kunne jeg for en gangs skyld slippe ned skuldrene, ha det gøy og ikke ha ansvar for hele gruppen. Sier ikke at jeg ikke liker dette, men for øyeblikket er jeg bare dritt lei, da det er samme suppa om og om og om igjen. Tror folk kanskje undervurder hva en offensive warrior kan gjøre i en gruppe (om man allerede har tank(s) fra før seff), da man kan gjøre veldig mye skade, og på samme tid dra aggro til seg om ting skulle skjære seg (på grunn av høy armor og mye hp uansett). I PvP er du så godt som toast (1vs1) om du ikke går cookie-cutter eller en fin fury-build. EDIT: Er 60 Human Warrior på Daggerspine Synes tanking er kjempemorro jeg, enkelte ganger kan det være veldig kjedelig ja om man har folk som ikke lar deg få nok tid og deretter begynner å mase og klage på at man ikke klarer holde agro godt nok osv. Tør påstå at tanking av flere fiender samtidig er det mest krevende man kan gjøre i spillet, problemet er at det ikke er så mange andre enn warriors selv som vet dette.
PoleCat Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Synes tanking er kjempemorro jeg, enkelte ganger kan det være veldig kjedelig ja om man har folk som ikke lar deg få nok tid og deretter begynner å mase og klage på at man ikke klarer holde agro godt nok osv. Tør påstå at tanking av flere fiender samtidig er det mest krevende man kan gjøre i spillet, problemet er at det ikke er så mange andre enn warriors selv som vet dette. Som sagt, jeg har syntes det har vært veldig kjekt og krevende frem til nå, men man kan vel kanskje si at min kriger for øyeblikket er utbrent, av å være kjøttskjold. Det blir bare det samme hele tiden, eneste forskjellen er hvor mange mobs man skal holde på seg om gangen, og dette gjør man jo med samme "skills" som det jeg gjorde i Deadmines for over 40 levler siden (sunder/shield block/bash / revenge og taunt). Derfor kunne jeg tenke meg å fungere annerledes i en instance også en stund, så kanskje jeg etterhvert vil få lysten til å tanke igjen som jeg hadde før. Ikke vet jeg...
JoeDohn Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Er nesten umulig å bli akseptert i en gruppe som dps warrior :S selvom det er fakta at en bra warrior outdpser en rogue.. Folk tenker liksom litt gammeldags Akkurat det du sier der er umulig uten at rogue'en suger. Men warriors kan gjøre masse skade, bare ikke like mye som en rogue. Hmm. Jeg tror du misforstod. (Merk tror.) En rogue har selvfølgelig vanvittig dps i 1vs1, men en dps-warrior er ikke effektiv før han har 2-4 mobs rundt seg. I enkeltkamper nå på lvl 40 mot mobs 1-2 lvls under meg så har jeg liggi på opp mot 360 dps. Det er ganske brukbart. Det er fordi jeg hele tiden slåss med to eller flere mobs samtidig. En rogue er ikke like seig når han er omringa. Kan godt være det var jeg som mistolka situasjonen (i og med at den høyeste charen min tross alt bare er lvl 47), men dette var førsteinntrykket mitt.
Aiven Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Er nesten umulig å bli akseptert i en gruppe som dps warrior :S selvom det er fakta at en bra warrior outdpser en rogue.. Folk tenker liksom litt gammeldags Dette kan du nok bare drømme om. Warriors skinner på damage, når de får en boss med mye aoe. Hvis de må stå å denge en boss som blir tanket aom ikke har aoe, vil de ALDRI slå en rogue på skade. Og dette gjelder jo som kjent i de fleste grupper. Og ikke tank med 2 hander Warrior vs Rogue, end game (med ca like bra gear og skill) 1. Warrior denger rogue i dueller, pga endel kjekke abilites pluss mye armor 2. Warriors KAN gjøre veldig bra skade i MC, men det er YTTERST få som outdpser rogues. 3. Alle andre instances enn MC gjør rogues mye mere skade. warriors>rogues rogues>mages mages>warriors grei nok balanse etter min mening, levler en rogue for tida, men warrior er artig. Jeg får være maintank i MC, selv om jeg har MS build, fordi jeg har så bra gear (18000 tankpoints ubuffa).
dnthalhuk Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 DPS warrior. Som Priest får jeg frysninger på ryggen. Def Stance + 1h + Shield= Happy group i instancer
Irons Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 som tank ja, men om du er i ett 40 mans raid (eller mindre da) så gjør warriors masse damage. 5 warriors i onyx gruppe, 1MT, resten 31/20 Arms/Fury MS specca reaper warriorer, onyx 20% alle sammen execute med recklesness, mighty ragepot og execute igjen det er typ resten av helsa til onyxia
uberhunter Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 IMO så er det gøyere å heale en dps warrior enn en sheild warrior. Jeg syntes det blir mer action når jeg må heale hele teamet pga warrioren mister helt kontroll på mobene Først da må jeg gjøre annet enn å spamme flash heal.
Irons Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg en holy specca pally pleide å spille mye sammen før, jeg charger inn med 2h går berzerker, han står bak med Seal of light (eller hva den heter) og flashhealer, funker som bare det tatt mange elites som var litt på kanten av vårt level sånn (synd de aldri dropper noe fornuftig da :-\)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå