Gå til innhold

Konqueror viser ikke forsiden riktig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, dette skjer dessverre med jevne mellomrom på sidene våre. Hva skjer dersom du plasserer musepekeren over en link (uten å klikke på den)? Hos meg flyttes menyen til korrekt sted da.

 

Foreløpig har vi ikke funnet ut hvorfor enkelte nettlesere tegner opp siden feil...

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Hei, dette skjer dessverre med jevne mellomrom på sidene våre. Hva skjer dersom du plasserer musepekeren over en link (uten å klikke på den)? Hos meg flyttes menyen til korrekt sted da.

 

Fungerer ikke, de er på stedet (nederst til høyre) hvil :hrm:

 

 

Firefox, Opera og IE brukere:

Denne tråden handler ikke om hvilken nettleser som er best, den handler om hvorfor Konqueror ikke klarer å vise hw.no sin fremside korrekt. Har du ingen konstruktive ting å komme med? LA VÆR Å POST!

Endret av hanscats
Lenke til kommentar
Hei, dette skjer dessverre med jevne mellomrom på sidene våre. Hva skjer dersom du plasserer musepekeren over en link (uten å klikke på den)? Hos meg flyttes menyen til korrekt sted da.

 

Fungerer ikke, de er på stedet (nederst til høyre) hvil :hrm:

 

 

Firefox, Opera og IE brukere:

Denne tråden handler ikke om hvilken nettleser som er best, den handler om hvorfor Konqueror ikke klarer å vise hw.no sin fremside korrekt. Har du ingen konstruktive ting å komme med? LA VÆR Å POST!

Kunne ikke sagt det bedre. Forøvrig ser jeg at det samme skjer her hos meg for øyeblikket når jeg browser forumet, med IE, har ikke opplevd det på maskinen hjemme enda. Så jeg vet ikke hva det kommer av.

Endret av alaruz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...