Gå til innhold

Bytte kontoer for å kjøpe på AH


Anbefalte innlegg

Noen som som kunne være interesert i å bytte låne alt.acounts på motsatt side av det man selv er på ?

 

Jeg er på RavenCrest har en konto på level 60 og en alt.characater på level 40. Det jeg ønsker er at du også har en alt character som jeg kan bruke for å kjøpte ting fra AH () slik man kan kikke på AH på motsatt side og kjøpe ting som Horde har og ikke alliance osv. Selger det på AH i Gadz etterpå til mainkontoen.

 

Mye penger å tjene/spare på dette.

 

Send meg en PM om det skulle være av interesse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke heller bare gjøre som en i guilden min: ha to kontoer? :p

 

Riktignok så har han ikke en konto på alliance og en på horde, han har faktisk to horde kontoer på Burning Blade :dontgetit: Han sier da kan han levle opp to stykker samtidig :yes: Ganske sykt

Lenke til kommentar

For ikke å snakke om at dette er totalt unødvendig. Hvorfor ikke bare bytte epostadresse med en fra den andre faksjonen, og maile AH-data til og fra hverandre?

Auctioneer er en god addon til denne oppgaven. Bare scan AH, og send de relevante delene fra savedvariables.lua.

 

Edit: Faksjon? Fraksjon? Ah, hvem bryr seg...

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar
Kan du ikke heller bare gjøre som en i guilden min: ha to kontoer? :p

 

Riktignok så har han ikke en konto på alliance og en på horde, han har faktisk to horde kontoer på Burning Blade :dontgetit: Han sier da kan han levle opp to stykker samtidig :yes: Ganske sykt

kjipt å betale for 2 kontoer:/

Pluss gidder ikke å stresse med å levle en ny konto opp. Den må jo tross alt være såpass høy level at man må kunne komme til Gazdegan AH

Lenke til kommentar

Det er jo det som er hele poenget hans.. Siden man ikke kan maile det til hverandre, "sender" man det til hverandre gjennom gadgetzan AH.

 

En jeg kjenner fikk et item "tilsendt" fra en han kjenner på horde, for bare 2-3g. Itemet selges for minst 25g på alliance siden.

(itemet dropper kunn i barrens)

Lenke til kommentar

For å gå litt OT her:P

Man trenger ikke å være høy level for å komme seg til Gadgetzan.

Jeg kom meg i levende live (uten å dø en eneste gang) fra Ashenvale til Gadgetzan på lvl 30.

Var i Feralas på lvl 28, er ikke så vanskelig å snike seg gjennom Barrens og Thousand Needles.

 

Druid med cat form og dash var alt jeg trengte, men jeg fighta egentlig mer enn jeg sneik meg gjennom 1k Needles.

 

BTW, jeg er ne druid, men har klart det med en rogue også.

er ikke SÅ vanskelig:P

Lenke til kommentar

Ganske genialt det AH opplegget i Gadget :D Hvis du feks har en kamerat på allie siden kan du få han til å kjøpe et item du har lyst på og "sende" det over AH i Gadget, eller dere kan se igjennom AH etter items som har stor differanse i pris i forhold til alliance/Horde og sende dette over AH. Dere kan jo t.o.m låne penger av hverandre (feks selg en grå drittitem på AH, han som du skal låne penger av kjøper denne itemen). Synd jeg ikke har noen alliance venner da, eller, kanskje likesågreit, snakker ikke med slike lavtstående skapninger :p

Lenke til kommentar
Ganske genialt det AH opplegget i Gadget :D Hvis du feks har en kamerat på allie siden kan du få han til å kjøpe et item du har lyst på og "sende" det over AH i Gadget, eller dere kan se igjennom AH etter items som har stor differanse i pris i forhold til alliance/Horde og sende dette over AH. Dere kan jo t.o.m låne penger av hverandre (feks selg en grå drittitem på AH, han som du skal låne penger av kjøper denne itemen). Synd jeg ikke har noen alliance venner da, eller, kanskje likesågreit, snakker ikke med slike lavtstående skapninger :p

ja, hva gjør du om en eller annen epic ligger på ironforge som du trenger til 1/100 del av prisen fordi selgern skrev det i sølv og ikke gull? :p da kunne kompisen din kjøpt det og lagt ut på gadgetzan og gitt den til deg. O.o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...