TEE Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hadde de sendt samme til alle så hadde det ikke gjort noe, men når de sender til enkeltpersoner så er det lovt å svare. For øvris så kan jeg informere om at jeg ikke er en storbruker av fildelingsprogram. Wow. Bare wow. Du skjønner jo faktisk ikke noe i det hele tatt. Grunnen til at du fikk brev var fordi RIAA eller MPAA hadde klaget på deg som enkeltperson og på distribusjon av materiale fra din IP-adresse. Hvorfor i all verden skal Tele2 sende en advarsel til Olga på Toten når det er din IP-adresse de har fått klage på? Hvorvidt du er storbruker av fildelingsprogram eller ikke har ingenting med saken å gjøre så lenge du faktisk har blitt sett når du distriburer materiale ulovlig, noe du faktisk gjør dersom du distribuerer film, musikk og programvare uten tillatelse. Og jada, det er selvfølgelig lov å svare. Men dersom du ønsker å bli sett på som noe annet enn julebordsunderholdning for Tele2 abuse eller kundeservice bør du heve deg noen centimeter over barnehagestadiet.
TEE Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 fins det noe progarm som sleter alle diskene på kort tid også systemdisken os? tilfele snuten sparker opp døra hvis du har litt for mye på dc? En drill eller en liten sprengladning i PCen vil kanskje være kjapt nok. Dersom det er alvorlig nok til at "snuten sparker opp døra" så har du ikke mange sekundene på deg til å rense disken.
skjønner ingenting Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hadde de sendt samme til alle så hadde det ikke gjort noe, men når de sender til enkeltpersoner så er det lovt å svare. For øvris så kan jeg informere om at jeg ikke er en storbruker av fildelingsprogram. Wow. Bare wow. Du skjønner jo faktisk ikke noe i det hele tatt. Grunnen til at du fikk brev var fordi RIAA eller MPAA hadde klaget på deg som enkeltperson og på distribusjon av materiale fra din IP-adresse. Hvorfor i all verden skal Tele2 sende en advarsel til Olga på Toten når det er din IP-adresse de har fått klage på? Hvorvidt du er storbruker av fildelingsprogram eller ikke har ingenting med saken å gjøre så lenge du faktisk har blitt sett når du distriburer materiale ulovlig, noe du faktisk gjør dersom du distribuerer film, musikk og programvare uten tillatelse. Og jada, det er selvfølgelig lov å svare. Men dersom du ønsker å bli sett på som noe annet enn julebordsunderholdning for Tele2 abuse eller kundeservice bør du heve deg noen centimeter over barnehagestadiet. Skjønner hva du mener, men du skjønner tydligvis ikke hva jeg mener. Vet om tele2 kunder som er virkelig storbruker av fildelingsprogrammer, som ikke har hørt noe. Trur ikke du vet hvor lite jeg egentlig har brukt slikt. Skjønner at du liker å forsvare store selskaper som utnyttet enkeltpersoner. De trenger slike som deg for å forsvare det de gjør. At det blir julebordunderholdning er jo en bra ting, da kommer det ut i dagslys. Er jo fint hvis de kan få glede av brevet også.
ATWindsor Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Skjønner hva du mener, men du skjønner tydligvis ikke hva jeg mener. Vet om tele2 kunder som er virkelig storbruker av fildelingsprogrammer, som ikke har hørt noe. Trur ikke du vet hvor lite jeg egentlig har brukt slikt. Skjønner at du liker å forsvare store selskaper som utnyttet enkeltpersoner. De trenger slike som deg for å forsvare det de gjør. At det blir julebordunderholdning er jo en bra ting, da kommer det ut i dagslys. Er jo fint hvis de kan få glede av brevet også. Var den lille forklaringen min vansklig for deg å forstå? DET VAR TILFELDIG AT DU VAR DEN UHELDIGE SOM BLE "TATT" AV RIAA/MPAA/WHATEVER. Avgtil er det de som sjeldent bryter fartgrensa som blir tatt i kontroll, slik er livet. Og hvilket store enkeltselskap er det som utnytter deg i dette tilfellet? AtW
skjønner ingenting Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Skjønner hva du mener, men du skjønner tydligvis ikke hva jeg mener. Vet om tele2 kunder som er virkelig storbruker av fildelingsprogrammer, som ikke har hørt noe. Trur ikke du vet hvor lite jeg egentlig har brukt slikt. Skjønner at du liker å forsvare store selskaper som utnyttet enkeltpersoner. De trenger slike som deg for å forsvare det de gjør. At det blir julebordunderholdning er jo en bra ting, da kommer det ut i dagslys. Er jo fint hvis de kan få glede av brevet også. Var den lille forklaringen min vansklig for deg å forstå? DET VAR TILFELDIG AT DU VAR DEN UHELDIGE SOM BLE "TATT" AV RIAA/MPAA/WHATEVER. Avgtil er det de som sjeldent bryter fartgrensa som blir tatt i kontroll, slik er livet. Og hvilket store enkeltselskap er det som utnytter deg i dette tilfellet? AtW Skjønner hva du sier. Alt jeg sier er at jeg er uenig i hvordan de gjør det, og derfor svarte jeg de. Er det fartskontrtoll, så må de ta alle som kjører for fort og ikke bare noen. Skjønner du at jeg skjønner hva du mener nu? Skjønner ingenting.
ATWindsor Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Skjønner hva du mener, men du skjønner tydligvis ikke hva jeg mener. Vet om tele2 kunder som er virkelig storbruker av fildelingsprogrammer, som ikke har hørt noe. Trur ikke du vet hvor lite jeg egentlig har brukt slikt. Skjønner at du liker å forsvare store selskaper som utnyttet enkeltpersoner. De trenger slike som deg for å forsvare det de gjør. At det blir julebordunderholdning er jo en bra ting, da kommer det ut i dagslys. Er jo fint hvis de kan få glede av brevet også. Var den lille forklaringen min vansklig for deg å forstå? DET VAR TILFELDIG AT DU VAR DEN UHELDIGE SOM BLE "TATT" AV RIAA/MPAA/WHATEVER. Avgtil er det de som sjeldent bryter fartgrensa som blir tatt i kontroll, slik er livet. Og hvilket store enkeltselskap er det som utnytter deg i dette tilfellet? AtW Skjønner hva du sier. Alt jeg sier er at jeg er uenig i hvordan de gjør det, og derfor svarte jeg de. Er det fartskontrtoll, så må de ta alle som kjører for fort og ikke bare noen. Skjønner du at jeg skjønner hva du mener nu? Skjønner ingenting. Så send en klage til RIAA da, Tele2 kan vel ingenting for at de bare får klage mot noen. Og de tar bare de som kjører for fort på et sted i et visst tidsintervall, slik er det jo også her. AtW
skjønner ingenting Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Skjønner hva du mener, men du skjønner tydligvis ikke hva jeg mener. Vet om tele2 kunder som er virkelig storbruker av fildelingsprogrammer, som ikke har hørt noe. Trur ikke du vet hvor lite jeg egentlig har brukt slikt. Skjønner at du liker å forsvare store selskaper som utnyttet enkeltpersoner. De trenger slike som deg for å forsvare det de gjør. At det blir julebordunderholdning er jo en bra ting, da kommer det ut i dagslys. Er jo fint hvis de kan få glede av brevet også. Var den lille forklaringen min vansklig for deg å forstå? DET VAR TILFELDIG AT DU VAR DEN UHELDIGE SOM BLE "TATT" AV RIAA/MPAA/WHATEVER. Avgtil er det de som sjeldent bryter fartgrensa som blir tatt i kontroll, slik er livet. Og hvilket store enkeltselskap er det som utnytter deg i dette tilfellet? AtW Skjønner hva du sier. Alt jeg sier er at jeg er uenig i hvordan de gjør det, og derfor svarte jeg de. Er det fartskontrtoll, så må de ta alle som kjører for fort og ikke bare noen. Skjønner du at jeg skjønner hva du mener nu? Skjønner ingenting. Så send en klage til RIAA da, Tele2 kan vel ingenting for at de bare får klage mot noen. Og de tar bare de som kjører for fort på et sted i et visst tidsintervall, slik er det jo også her. AtW Bra du skjønner at jeg skjønner. BTW, er det fartskontroll så tar de alle.
ATWindsor Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Bra du skjønner at jeg skjønner.BTW, er det fartskontroll så tar de alle. Nå vel, er litt skeptisk til at du egentlig skjønner, og de tar ikke alle i landet som kjører for fort i en fartskontroll. AtW
skjønner ingenting Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Bra du skjønner at jeg skjønner.BTW, er det fartskontroll så tar de alle. Nå vel, er litt skeptisk til at du egentlig skjønner, og de tar ikke alle i landet som kjører for fort i en fartskontroll. AtW Nei det stemmer. Men alle som blir målt med for høy hastighet blir tatt. Eller er det nye regler?
ATWindsor Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Bra du skjønner at jeg skjønner.BTW, er det fartskontroll så tar de alle. Nå vel, er litt skeptisk til at du egentlig skjønner, og de tar ikke alle i landet som kjører for fort i en fartskontroll. AtW Nei det stemmer. Men alle som blir målt med for høy hastighet blir tatt. Eller er det nye regler? Ja, la meg tippe disse RIAA-menneskene gikk inn på en tilfeldig hub eller noe, og tok menneskene der, du var en av dem, synd for deg, thats life. AtW
Plazmatrix Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) Ranger Online provides the data to the MPAA and prepares cease-and-desist letters. The MPAA reviews the data and decides which letters to send. Last year, the group sent 54,000 letters; this year, it is on pace to send 80,000 to 100,000. Typically, the letters are sent to the Internet service provider hosting a site or user that the MPAA has deemed to possess ill-gotten films. The ISPs take down the offending site 85 to 90 percent of the time, Valenti said. Ranger then checks back periodically on the offending site to make sure it hasn't begun pirating again. Det var i 2002... du har nok fint lite og frykte Har btw. fått et sånt selv! EDIT:Source Endret 6. august 2005 av Plazmatrix
TEE Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Skjønner hva du mener, men du skjønner tydligvis ikke hva jeg mener. Vet om tele2 kunder som er virkelig storbruker av fildelingsprogrammer, som ikke har hørt noe. Trur ikke du vet hvor lite jeg egentlig har brukt slikt. Skjønner at du liker å forsvare store selskaper som utnyttet enkeltpersoner. De trenger slike som deg for å forsvare det de gjør. At det blir julebordunderholdning er jo en bra ting, da kommer det ut i dagslys. Er jo fint hvis de kan få glede av brevet også. Du tror du skjønner så mye, men egentlig skjønner du altså ikke en dritt. RIAA eller MPAA fant DIN ip-adresse mens du delte ut materiale. Derfor fikk DU advarselsbrevet de sendte til Tele2. Hvor lite du laster ned eller hvor mye andre laster ned har absolutt ingenting med saken å gjøre. Tele2 får brevet fra RIAA eller MPAA, og videreformidler til deg, siden denne spesifikke klagen gjaldt nettopp DEG. Andre har fått lignende brev fordi de var de uheldige som ble funnet akkurat der og da. Har jeg forsvart RIAA, MPAA eller Tele2 i denne tråden? Nope, det har jeg ikke. Jeg har bare forsøkt å forklare deg så enkelt som mulig at du fikk denne advarselen fordi DU ble sett når du gjorde noe ulovlig. Akkurat som mange andre har fått fordi DE ble sett når de gjorde det samme. At du ikke klarer å få det inn i skallen viser du tydeligere og tydeligere for hver gang du tror du har forstått hva andre sier uten å ha forstått et fnugg. Men du viser hvertfall tydelig at du kan forsvare brukernavnet ditt.
skjønner ingenting Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Du tror du skjønner så mye, men egentlig skjønner du altså ikke en dritt. RIAA eller MPAA fant DIN ip-adresse mens du delte ut materiale. Derfor fikk DU advarselsbrevet de sendte til Tele2. Hvor lite du laster ned eller hvor mye andre laster ned har absolutt ingenting med saken å gjøre. Tele2 får brevet fra RIAA eller MPAA, og videreformidler til deg, siden denne spesifikke klagen gjaldt nettopp DEG. Andre har fått lignende brev fordi de var de uheldige som ble funnet akkurat der og da. Har jeg forsvart RIAA, MPAA eller Tele2 i denne tråden? Nope, det har jeg ikke. Jeg har bare forsøkt å forklare deg så enkelt som mulig at du fikk denne advarselen fordi DU ble sett når du gjorde noe ulovlig. Akkurat som mange andre har fått fordi DE ble sett når de gjorde det samme. At du ikke klarer å få det inn i skallen viser du tydeligere og tydeligere for hver gang du tror du har forstått hva andre sier uten å ha forstått et fnugg. Men du viser hvertfall tydelig at du kan forsvare brukernavnet ditt. Fint at du er engasjert. Liker deg bare mer og mer
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Kan ingen mod ta for seg skjønner ingenting? Han har vel neppe gjort det, men syntes det lød tøft...
Black Star Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) Etter å ha lest litt nøyere gjennom innleggene, redigerer jeg mitt innlegg til dette: Mer drittkasting fører til advarsler, samme hvilken kant de kommer fra. Endret 6. august 2005 av Afseth
BUGS_Y Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) Etter å ha lest litt nøyere gjennom innleggene, redigerer jeg mitt innlegg til dette: Mer drittkasting fører til advarsler, samme hvilken kant de kommer fra. Å Sletter mitt innlegg samtidig..... hmmmmm ...merkelig fremgangs måte...men du tok iallefall hintet da. Case Closed Endret 6. august 2005 av BUGS_Y
morten_s Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) Bedrevitere aka folka som tror de kan ALT, og da mener jeg alt, det er den type folk som selv om de finner ut at de tok feil så har de rett... Hvis du havner i en diskusjon med en bedreviter så kan du like godt holde kjeft (det er mitt tips: Just shut THE **** up!) for UANSETT hva det er snakk om, er det bare EN ting som er sikkert: DU TAR FEIL. De folka her er så påstålige til det dem sier, at hvis de en gang får det for seg at jorda faktisk er flat, så er den det, og uansett hvor mange folk som er mot dem, så er de så sikre på at dem har rett, at hele verden kan ta feil. Den mest vanlige typen bedreviter er den typen person som tar ALT bokstavlig bryter ned det du sier og gir det en ny mening som er så langt fra det som er greia som mulig, for så å angripe deg med bedreviterfaktorer, der de tydelig for frem hvor lite liv dem har, og hvor mye de sitter hjemme og leser alt mellom himmel og jord, bare så de kan "drite ut" deg senere i en diskusjon. Men hvis du mot alle odds noen gang klarer å overbevise en bedreviter om at han/hun tar feil så er reaksjonen: De blir stille, ser på deg i ca 10 sek uten å si noe som helst, som om de kjemper en indre kamp for å finne en måte å motbevise det du nettopp sa, og etter et forgjeves forsøk på det sier de: Fint at du er engasjert. Liker deg bare mer og mer lenieNt.F Endret 6. august 2005 av morten_s
ddebono Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Det som også er merkelig er at "Skjønner ingenting" skriver et brev med personhets og sier at det må de jo tåle. Deretter begynner han å surmule fordi andre her gjør det mot ham.....I rest my case
BUGS_Y Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Det som også er merkelig er at "Skjønner ingenting" skriver et brev med personhets og sier at det må de jo tåle. Deretter begynner han å surmule fordi andre her gjør det mot ham.....I rest my case Hvor i hans innlegg surmuler han da ???? Er jo heller en del andre her som ikke aksepterer at andre griper an saker på forskjellig vis...å har forskjellig syn på saker å ting... respekter andres meninger mann
Black Star Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Ok, nok diskusjon rundt person fremfor sak. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg