Trancton Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Noen som vet om det er noen sjapper i Oslo som holder åpen over midnatt som selger spillet nå eller ved midnatt? *desperat*
~Alex~ Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg tror spiderman på Karl Johan er åpen, er på internett cafen nine rett ved og venter nå.
~Alex~ Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Gi en lyd om de selger! Falsk alarm. Sorry, ble skuffet selv. Men fikk spillet på LAN for noen dager siden så jeg skal ikke klage
Trancton Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 ...and now you tell me! Akkurat hatt meg en liten 20 min luftetur. FRS er heller ikke noe stalltips, stengt der også... Får ta det i morgen tidlig da antar jeg, blir ikke flere turer på meg i natt, men det var nå i hvert fall varmt ute...
Trancton Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 Pokker, ser datakjeden og spaceworld i Stavanger og Trondheim har nattåpent, men ikke i Oslo *snufs*
Artistic.Hipster Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Gjett hvem som akkurat kom hjem fra gamezone i stavanger, med BF2 Commanders edition Må si jeg er mektig imponert
Trancton Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 Commanders Edition; er det kun headset'et som er spesielt med det ,samt svensk foside på esken, eller noe mer stash som følger med? Selger de evt CE noen steder i Oslo? Må sette klokken på vekking i morgen slik at jeg kan løpe og kjøpe når sjappene åpner
Artistic.Hipster Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Commanders Edition; er det kun headset'et som er spesielt med det ,samt svensk foside på esken, eller noe mer stash som følger med? Selger de evt CE noen steder i Oslo? Må sette klokken på vekking i morgen slik at jeg kan løpe og kjøpe når sjappene åpner Kun headset ja, men ikke noe svensk omslag her nei, det er kun i sverige man får det (eller om man bestiller fra cdon såklart)
Trancton Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 (endret) Ok, leste noe i en annen tråd om noe svenske greier... Headset klarer jeg meg uten, kjøpte nettopp et Koss headset mes mic fra komplett, kicker ganske bra det ja Har forøvrig en amerikansk hjelm med woodlands camo på, ikke at jeg kommer til å bruke den... Endret 22. juni 2005 av Trancton
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Har forøvrig en amerikansk hjelm med woodlands camo på, ikke at jeg kommer til å bruke den... Må jo det, skaper bare stemning det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå