Gå til innhold

BF2 kl. 2400 i Oslo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...and now you tell me! ;) Akkurat hatt meg en liten 20 min luftetur. FRS er heller ikke noe stalltips, stengt der også... Får ta det i morgen tidlig da antar jeg, blir ikke flere turer på meg i natt, men det var nå i hvert fall varmt ute...

Skrevet

Commanders Edition; er det kun headset'et som er spesielt med det ,samt svensk foside på esken, eller noe mer stash som følger med? Selger de evt CE noen steder i Oslo? Må sette klokken på vekking i morgen slik at jeg kan løpe og kjøpe når sjappene åpner :)

Skrevet
Commanders Edition; er det kun headset'et som er spesielt med det ,samt svensk foside på esken, eller noe mer stash som følger med? Selger de evt CE noen steder i Oslo? Må sette klokken på vekking i morgen slik at jeg kan løpe og kjøpe når sjappene åpner :)

Kun headset ja, men ikke noe svensk omslag her nei, det er kun i sverige man får det ;) (eller om man bestiller fra cdon såklart)

Skrevet (endret)

Ok, leste noe i en annen tråd om noe svenske greier... Headset klarer jeg meg uten, kjøpte nettopp et Koss headset mes mic fra komplett, kicker ganske bra det ja :thumbup:

Har forøvrig en amerikansk hjelm med woodlands camo på, ikke at jeg kommer til å bruke den... :)

Endret av Trancton

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...